Komentáře

1 Mariella Mariella | E-mail | 21. listopadu 2016 v 17:21 | Reagovat

Děkuji za tenhle článek!

Upřímně řečeno mám na feministky také velmi nelichotivý názor - v dnešní době prostě bojují za úplné nesmysly, a přitom je stále mnoho důležitějších věcí - v celosvětovém měřítku - které by si zasloužili jejich podporu. Ale dokonce jsem se setkala s tím, že feministky podporovaly islám, což je na hlavu... Tedy, obhajovaly to tím, že žena má možnost výběru víry, a tak to není špatné (to, že její dcera by za takovou možnost byla ukamenována... no).

Osobně mě také štve takové to, že žena je nejvíc. Jistě, já osobně jsem submisivní - více méně - mám bdsm vztah, což je něco, co feministkám také drásá nervy. Přeci jen, jak by nějaká žena mohla být přirozeně submisivní a měla ráda i určité podřízené role, že?
Tedy kromě toho, že se svým přítelem chceme vzít, já nechci kariéru a místo toho bych chtěla tři děti, s tím, že vím, že on se nějakou dobu na rodinném rozpočtu prostě bude podílet víc.

A ty kvóty... Když žena chce a je dobrá, dostane to. Historie zná mnoho skvělých žen - a třeba i v době, kdy nemohly ani volit - ale prosadily se. Byly dobré, stály si za tím a dokázaly to. Kdybych se dostala na pozici, kde by byly zavedené kvóty, dost by mě to osobně sráželo - protože dostala jsem se tam proto, že si to zasloužím, nebo proto, že jsem potřebná jako objekt do kvót?

2 Taychi Taychi | E-mail | Web | 21. listopadu 2016 v 23:18 | Reagovat

Na základce se mi smáli, že jsem feministka. A přitom jsem nikdy nic z výše napsaného netvrdila, ba naopak. Nikdy jsem nepochopila tohle kafrání o platech, protože mi přijdou normální. Stejně jako to, že muži a ženy jsou prostě odlišní. Může být žena, která je spíše muž, psychicky, ale stejně tak více žensky smýšlející muž, ale to by pak měl každý posoudit na pohovorech a testech, zkušenostech. Upřímně raději vidím urostlého sekuriťáka v obchodě s oblečením, než malou slečnu. Vždyť ta droboučká slečna by si asi zlomila ruku jenom při pokusu někoho zadržet, stejně jako drobný šlachovitý mužíček, co má x dioptrií.
Článek se mi moc líbil, protože mě utvrzuje v tom, že nejsem taková, jak mě jiní vidí :D A taky ukazuje, že se najdou vždycky skupiny lidí, co neví, co chtějí, ale mermomocí o to bojují.

3 Benda Benda | 21. listopadu 2016 v 23:38 | Reagovat

Jako (troufnu si říct) milující a obětavý muž mohu říci, že už jen ten fakt, že téměř každá žena chce být hýčkána a opečovávána, jako by byla něco víc, ale současně chce mít vážnost a respekt, jako bychom si byli zcela rovni, je nefér.
Já rád ženě přiznám všechna její práva, ale, máme-li si být rovni, musím současně připomenout i její povinnosti. Stejně tak jí rád budu brát jako někoho, o koho se mám postarat a udělat pro něj, co mohu, ale není možné, abych si zároveň nechal něco přikazovat (a stal se tak sám podřízeným). Zkrátka a jednoduše, jak říkají angličané "beggars can't be choosers", tedy "kdo prosí, nemůže si vybírat".
Buď si buďme rovni, ale všichni pracujme stejně, buďme právně chráněni a posuzováni stejně, choďme do války stejně apod.
...nebo buďme jeden víc a druhý míň, jeden pracující a druhý pečující, jeden volící a druhý bezstarostný.
Misandrie je stejně reálná jako misogynie...

4 sarushef sarushef | Web | 22. listopadu 2016 v 21:48 | Reagovat

Souhlas.

Osobně mi přijde, že spousta lidí má lehce pokřivenej obraz o tom, co to ta "rovnost" je, že je to rovnost příležitostí, ne toho, že budou mít všichni stejně, což je prostě blbost, ale to je problém nejenom mezi rozdílem žena/muž ale obecně v politice a společnosti.

Jako žena jsem nikdy neměla pocit méněcennosti ani nějakýho extrémního znevýhodnění, jistý drobnosti tam asi budou, ale jsou to v naprosté většině věci, co nijak nezasáhnou život absolutní většiny z nás a jak říkáš, taky neznám příklad někoho z okolí, kdo by byl obětí nějaké extrémní diskriminace na základě pohlaví.

Co se týče feministek, přijde mi, že si kolikrát dělají neschopností správně a racionálně podat, co vlastně chtějí, akorát víc zle a vrhaj na tu svou ideu akorát obraz blbosti.

A myslím, že prostě nemá smysl si nalhávat, že některý věci prostě chlapi jako většina umí líp, stejně tak jako takový činnosti existujou u ženskejch. Idea toho, že jsme vlastně stejní je blbost, ať už jde o pohlaví, národnost nebo cokoli jinýho, ty rozdíly tam jsou, ale nemusí to bejt nutně špatný.

5 :^) :^) | Web | 26. listopadu 2016 v 23:12 | Reagovat

:^)

6 pihovatá vopice pihovatá vopice | Web | 16. června 2017 v 13:09 | Reagovat

Já tedy k feministkám rozhodně nepatřím.

Že  často bojují za práva pornohereček a sexuálních pracovnic, to jsem ani netušila, a vůbec mi to hlava nebere.

7 RaTTvs. RaTTvs. | Web | 16. června 2017 v 13:40 | Reagovat

Díky za článek. Víceméně souhlasím. Taky na podobný téma občas píšu. Vtipný pro mě bylo zjištění, že co se týče násilí, kterýho se dopouštěj ženy na mužích, i ty výzkumy kolikrát vlastně ty ženský omlouvaj (ženy nezpůsoběj tak hrozný zranění, stejně jsou častější agresoři muži, muži jsou prostě špatný, bla bla). Fakt bych nechtěla bejt týranej muž.

8 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 16. června 2017 v 14:09 | Reagovat

Nedá mi to, jednu věc ti musím rozporovat.

Ženy i muži jsou sexualizováni. Stejně. K tomu sice nemám žádnou vědeckou studii, ale je to něco, za čím si pevné stojím a co lze vidět, když se člověk trochu rozhlédne kolem sebe. Jediný důvod, proč vidíme víc sexy žen v reklamách a podobně je dle mého ten, že muži jsou v tomto prostě lehčeji ovlivnitelní.

Takže říkáš, že jsou sexualizováni stejně, ale vlastně sexy ženy jsou zobrazovány víc. Takže to... není stejně.

9 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 15:24 | Reagovat

Kámo, mluvíš o USA snowflakes z TUMBLR.

10 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 15:24 | Reagovat

Pokračuj, pls.

11 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 16:19 | Reagovat

[9]: Právě že nejen feministky z campusových safe spaců řeší tyto problémy. Wage gap je úplně klasický mainstreamový feministký problém a lidi jako Obama s Clintonovou se k němu vyjadřují.

Co je tedy podle tebe skutečně autentický feministický problém?

12 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 16:23 | Reagovat

[11]: Tvoje máma, kamaráde. Bacha, otoč se, jestli za tebou taky nečíhá nějaká feministka, co tě chce sežrat. Leze ti to už příliš dlouho na mozek a na sluníčku by se ti mohlo z toho všeho udělat špatně. Problém je hlavně zneužívání pojmu (nejen tohohle) od special snowflakes, kteří jsou jen tvým protipólem.

13 krasny-clovek krasny-clovek | 16. června 2017 v 16:30 | Reagovat

[12]: Kompletně jsi ignorovala moji pointu. A jen urážíš. Naprostá klasika.

14 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 16:33 | Reagovat

[13]: Tebe uráží číhající feministka a tvoje máma? To mě mrzí. Naprostá klasika.

15 Aa'esha Aa'esha | Web | 16. června 2017 v 16:35 | Reagovat

Já mám třeba problém se sexualizací obecně. Přesně, jak říkáš, sexualizované je všechno... ženy, muži, děti, zvířata... Sexualizované jsou i dětské pohádky. Prostě nevidím důvod, aby to tak bylo. Jasně, že nemusí být princezny v pohádkách tlusté a ošklivé a nemusí si pro ně přijet tlustej a ošklivej rytíř. Ale proč musí mít tak nelogicky úplé šaty s obřím výstřihem? Proč musí být v pohádkách sexuální narážky a proč se tam musí objevovat nahota? Samozřejmě je chyba rodičů, že svoje děti nechají na něco takového koukat, ale stejně, proč vůbec takové pohádky vytvářejí?

A co se týče reklam, tam mi úplně stejně vadí i vtipy, zvířata, děti, barvy, hlas, všehno. Já bych zavedla jeden hlas stejný pro všechny, se stejným pozadím a stejným fontem, oznámí se název produktu a k čemu slouží, případně cena a kde to sehnat. A stačí. Používat emoce k prodeji se sice chytré, ale je to hnus. Ale taky je to jen otázka utopie no, v praxi by to neprošlo...

Jinak, jak říkáš, feminismus postrádá logiku. Ani nevím, proč se tomu říká feminismus, když bojují i za práva homosexuálů, uprchlíků, zvířat, obecně všeho. Kdykoliv se zdá, že jsou někomu či něčemu upírána práva, hned se za něj postaví, a vůbec nevadí, že neznají žádná fakta.

16 krasny-clovek krasny-clovek | 16. června 2017 v 16:43 | Reagovat

[14]: Běž už s tímhle fakt někam. Právě že zfanatizovaný krávy infikující americkou mladou inteligenci jsou nebezpečný. Tato kultura viktimizace a manipulace ničí integritu Západu. Co mám jako proti tomu dělat? Nic, protože se nic podle tebe  neděje a je to jen okrajová záležitost?

A pověz mi konečně, co je ten skutečný feminismus který řeší skutečné problémy? Nedostatek diverzity ve vědě? Kulturní determinace holčiček k mateřství? Jsem jendo ucho.

[15]: Druhý odstavec je důvod, proč se bojím proudění islámu do Západu. Jste myšlenkově úplněj jinde a akorát to vytváří napětí. My chceme v reklamách kozy!

17 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 16:47 | Reagovat

[16]: Šššš, to bude dobrý, neboj. Chceš plyšáka? Mám jich pár navíc, asi ti nějakého pošlu, abys nebyl tolik vystrašený. Nebo vyjdi ven a chvilku koukej na nebe, bude ti líp. Jen doufám, že při téhle činnosti nespadneš do konspirací o chemtrails.

18 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 16:51 | Reagovat

[17]: Nechutně tebou opovrhuju, protože opovrhuješ vším, co není tvůj názor.

Proč je dle tebe tento článek.. řekněme mimo? Jaký je ten skutečný feminismus? Jaké jsou problémy, kterými by se měl skutečný feminismus zaobírat?

19 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 16:54 | Reagovat

[18]: Já zase třeba chci na vafle teplej banán. Povídej  mi ještě něco, co chceš.

20 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 16:58 | Reagovat

[19]: Děkuji, že jsem vyhrál tuto debatu. A to ani nezačala.

21 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:01 | Reagovat

[20]: Dělám to, aby ses mohl cítit nadřazeně a moudře a dospěle a akademicky. Alespoň někde. Poděkuj mi. Mazlím se teď s potkanem a máme se dobře.

22 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:02 | Reagovat

[21]: Umění nebo aspoň ochota diskutovat ze mne opravdu objektivně dělá lepšího člověka. To nezesměšníš.

23 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:04 | Reagovat

[22]: Postavím ti někde na internetu za to sochu, pomníček a mauzoleum. Diskutuj dál, potkan souhlasí.

24 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:07 | Reagovat

[23]: Mastíš mi ego, opravdu. Sochu ovšem nemusíš, nejsem totiž výjimečný v ochotě diskutovat, ani žádný průkopník.

25 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:09 | Reagovat

[24]: Mastíš si ego. Diskutuj dál a masti si, co chceš, já jdu dát potkana do klece. Pomníček bude.

26 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:12 | Reagovat

[25]: Ty se cítíš dobře ve své ignorovací bublině, já se cítím dobře ve své diskutující bublině. A oba dva se cítíme jako ten lepší, jako ten nadřazený a akademicky správný. Jak krásné!

27 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:16 | Reagovat

[26]: Neignoruji, diskutuji tady už pěkně dlouho. Jak ošklivé nevidět diskuzi. Já vím, že se cítíš jako ten lepší, nadřazený a akademicky správný, proto diskutuji. Jenom se teda pleteš, já momentálně cejtím spíš lék, který potkanovi podávám na plíce a díky kterému celé mé zvířátko smrdí jako lékárna.

28 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:18 | Reagovat

[27]: Tak dobře. Už nebudu říkat, že jsem lepší, když chci s někým řešit problém pomocí diskuze. Diskuzí se možná věci snáze řeší, ať už politické nebo partnerské, ale nemám samozřejmě právo říkat, že vyřešený nebo aspoň řešený problém je objektivně lepší než neřešený problém. Oba dva máme své strategie. Ty si děláš legraci, já debatuji. Oba jsme si krásně rovni.

29 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:20 | Reagovat

[28]: Já si legraci vůbec nedělám, nevím, kde jsi to vzal. Je smutné, že jsem hned troll, když něco řeknu. Koukej na oblohu a dýchej, bude líp, ale ne ANO.

30 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:21 | Reagovat

[29]: Tak tedy ne si dělat legraci, ale dávat cenné životní rady na to, jak nakládat se svým zdravím.

31 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 17:22 | Reagovat

[30]: Snad budou cenné i pro tebe.

32 Weiler Weiler | Web | 16. června 2017 v 17:25 | Reagovat

Ty kráso, tady se zas hádá hluchej s němym, a voba jsou vymaštěný :D

33 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:27 | Reagovat

[32]: Řekni mi, kde dělám chybu. Prosím.

34 Weiler Weiler | Web | 16. června 2017 v 17:30 | Reagovat

[33]: Existuješ.

35 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:30 | Reagovat

[34]: A vida, další arogantní tupec.

36 Aa'esha Aa'esha | Web | 16. června 2017 v 17:41 | Reagovat

[16]: A já je tam nechci. A pokud ty kozy nejsou tvoje, nemůžeš po nikom chtít, aby je tam strkal.

37 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 17:46 | Reagovat

[36]: A já je tam chci. Líbí se mi na ně koukat. Lidi je tam proto cpou, protože já to tak chci - princip nabídky a poptávky.

Ty je tam nechceš. Těch pár desítek tisíc migrantů vyznávajících cosi podobného jako vyznáváš ty je tam taky nechce, taky je to pohorší. Budou proti tomu bojovat nebo vytvářet myšlenkový tlak, jako vytváříš teď ty. To je konflikt a zbytečný bordel, kterému by se dalo předejít. Demokracii respektuju, ale zbytečnému a předejitelnému toku opačných názorů do této demokratické komunity bych se rád vyhnul.

38 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 18:07 | Reagovat

[32]: Já ráda bavím lidi, ale rozhodně si nedělám srandu. Ráda bavím lidi a sama sebe jinými lidmi.

39 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 18:08 | Reagovat

[37]: Omg, tak už nějaký vocumlej, neměj furt komplexy a nebudeš o tom muset pořád mluvit. Bude líp.

40 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 18:10 | Reagovat

[39]: Moje komplexy z toho vynech. Na to nemaj vliv a pokud maj, tak ho dokaž.

41 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 18:13 | Reagovat

[40]: Já ti snad někoho dohodim, koho budeš moc cumlat, abys nebyl ublíženej, že nevidíš a necumláš kozy. Tohle je fakt politováníhodný, nebo vtipný. Nebo oboje.

42 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 18:21 | Reagovat

[40]: Tak si pocumlám a co pak? Budu mít svět v piči? To nepředpokládám.

43 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 18:23 | Reagovat

[42]: To nevíš, co bude pak, dokud to nevyzkoušíš. Třeba opravdu bude líp, to automaticky neznamená mít v píči, pečuj o své zdraví.

44 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 18:24 | Reagovat

[43]: Spousta nepaniců má stejné názory jako já, takže je dost velká šance, že zůstanu věrný svému.

45 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 16. června 2017 v 18:25 | Reagovat

Od pocumlání koz totiž obvykle ještě chvilka k tomu být v píči zbývá, he hehehe.

46 Srdcová Dáma Srdcová Dáma | Web | 16. června 2017 v 18:26 | Reagovat

Ta animace na konci je drsná a zárovenˇ i vtipná :-D .

47 Lady Lenna Lady Lenna | Web | 16. června 2017 v 18:59 | Reagovat

Výstižný článek :) nemám ráda feministky, nějak moc se v tom neorientuji, ale přijde mi prostě přirozené, že žena je citlivější, když si představím ženu hornici nebo třeba instalatérku, přijde mi to zvláštní, podle mě jsou prostě práce, které by ženy dělat neměly :D

48 Aa'esha Aa'esha | Web | 16. června 2017 v 19:36 | Reagovat

[37]: Proč? Protože by opačný názor mohl vyhrat? Dost pokrytecké. Navíc, upřímně si nemyslím, že většina z nich by měla něco proti. I mezi nimi je mnoho pokrytců, a přesto, že se schovávají za islám, ta sexualita je jedna z věcí, která sem mnohé imigranty táhne.

49 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 16. června 2017 v 21:44 | Reagovat

[48]: Jo, protože opačný názor by mohl vyhrát. Přesně tak.

Nemyslím, že jsem jdou kvůli sexualitě. Proč ji tedy tak potlačují u sebe doma? Minisukně je lákají, ale těma ženama opovrhujou, je to tu pro ně jak bordel - my kurvama taky opovrhujeme, ale rádi si s nima užijeme. Stále by rádi veřejnou sexualitu potlačovali. Neříkej mi, že se k nám hrnou mladíci se sexuálně liberálním smýšlením.

50 Switch Switch | E-mail | Web | 16. června 2017 v 22:56 | Reagovat

Dobrý článek. Moc se mi líbil. Chtěla jsem napsat dlouhý komentář s mým názorem na feminismus, ale už to pro mě asi nemá cenu. Jen takhle... na místě, jako je toto, by se lidé měli zajímat o sebe, dělat ze sebe dobré lidi a tak a ne se rvát za práva, protože mají kozy.

51 Ellie Ellie | Web | 16. června 2017 v 23:17 | Reagovat

Já jsem feministka. Nestydím se za to. V dnešní době, když to řekneš, tak to někteří lidé pokládají za sprosté slovo a jsem smutná z toho, jak se na feminismus pohlíží a jaké individua se prohlašují za bojovice za rovnost.
1) Pokud žena chce, v dnešní době má možnost být stejně platově ohodnocena jako muž, a proto považuju kvóty za naprostou blbost a opravdu bych nechtěla být přijata do práce, protože jsem žena namísto toho, aby mě přijali do zaměstnání, protože jsem prokázala, že se v daném oboru vyznám.
2) Ať jsou prsaté ženské v reklamách, ať jsou pornoherečky mě je to jedno. Lidé v reklamách, filmech jsou obecně až moc krásní než obyčejní smrtelníci. S tím se asi nic moc nenadělá, ale už máme i XXXL modelky, tak je to na dobré cestě. Po pravdě vidět opravdu tlustou ženu na billbordu do fitka asi tam v životě nevkročím. No jo hubené zmalované anorektičky nedělají úplné dobrý dojem stejně jako obézní lidé.
3) Znásilněných mužů moc není (těch, co znásilnila žěna), ale pokud bych nějakého znala, tak bych za ním stála stejně tak jako za ženou. V tomto směru je spíš problém, že si někteří jedinci myslí, že si za znásilnění může sama žena tím, jak se obléká atd.. Kromě tohoto drobného detailu jsme na tomto dobře pro ženy. Škoda, že to nejde lépe opatřit. Falešně znásilnění ženy, které se tak mstí bych na pár let zavřela taky.
4) Muži to mají jednodušší. Ti bílí, heterosexuálně orientovaní, kteří odpovídají standartu společnosti (muž má být hlavou rodiny, dobrý ve sportu, nebrečet a milion dalších věcí), takže dnes to bude malá menšina. Nejspíš neexistující.
To by bylo k mému vyjádření k článku vše. Ráda jsem předala svůj feministický názor a těším se na tvou odezvu.

52 tyrkysovydelfin tyrkysovydelfin | Web | Sobota v 1:08 | Reagovat

Přijde mi, že feminismus je místy občas vyhnán do extrému, ale myslím,  že to rozhodně není tak špatná věc,  jak z tvého článku vyplývá. Samozřejmě,  některé argumenty jsou blbé, ale mně prostě nepřijde správně například to, že když někdy řeknu, že chci jít na vysokou na nějaký technický obor, okamžitě se setkám s pohledy typu " Myslíš to vážně?"  A podobně. Lidé si to neuvědomují,  ale postavení žen a mužů se značně liší. Od ženy se očekává,  že se bude starat o děti, vařit,  uklízet,  starat se o domácnost... Teď mi povězte,  kolik procent chlapů myslíte,  že to dělá. Já osobně to nevím,  jen chci, aby jste se nad tím zamysleli, protože takovéto rozdíly jsou tu stále a ani si je neuvědomujeme.

53 Jana Jana | E-mail | Web | Sobota v 8:45 | Reagovat

Jako žena jsem byla "diskriminována" v přijetí na jednu univerzitu. Ve finále by se totiž jezdilo na výjezdy do divočiny a tam jaksi ženy moc nechtějí - chápu to, i měsíc je pro ženu "problém". Zvýšené nároky na hygienu atd. Prostě jsem to brala a necpala se tam. Místo toho jsem skončila ve svém druhém snu a žiju spokojený rodinný život a většina ženských problémů se mne teď týká tak, abych vychovala ze syna dobrého člověka, který nebude ubližovat tvorům kolem sebe.

Ale příklady, které jsi použila, mi hýbou žlučí mnohdy - ono stačí více zabřednout do problému a feministky, ty skalní slepice, mají opravdu nedořešené třeba to porno ... je fajn, že pornoherečka je bytost, ale dělá stejné problémy jako modelka a vytváří o sexu právě ony mýty v sexu. A znásilňování atd. - to se dostáváme zase na pole výchovy a zdraví těch jedinců ... Takže sice ano, chlap někoho znásilní a je odsouzen - ale i ten chlap bohužel potřebuje pomoc, neboť je "nemocný"... Moc zamotaný kolotoč :)

54 Amia Amia | E-mail | Web | Sobota v 12:31 | Reagovat

Jako feministka bych do éteru ráda poznamenala, že bereš nějakou divnou extrémní odnož(?). Takovou spíš mysandrii :-)
Těch odnoží je tolik, že se vážně nedají shrnout do ,,všechny feministky mají tyhle blbý názory".
Kterým mimochodem nemám jak odporovat, tedy těm v článku. Už jen ony samotné se mi zdají jako blbost :D  :D

(Ehm, pro tebe, Bendu [3]: a asi i pár dalších, hleďte na argumenty/ článek od feministky :D
http://fabulujme.blog.cz/1505/feministky-jsou-zakomplexovane-kravy )

Takže asi tak... můžu si jen rýpnout 8-)
I bez upozornění v úvodu je vidět, že jsi s tématem citově spjatá a mírně, spíše možná podvědomě, pracuješ s fakty tak, jak se hodí tobě.
Příklad na práci (arg.1): Na začátku je jedním z tvých důkazů/protiargumentů, že rozdíl mimo jiné způsobuje fakt vybírání si bezpečnější práce ženami. Na konci předkládáš statistiku, opět pro svůj prospěch, že 92% prac. úrazů postihuje muže.
Tato dvě fakta ale spolu přímo souvisí (pokud muži mají obecně více nebezpečnou práci, přímou úměrou mají i větší procento úrazů)
- tudíž používáš informace tak, jak se ti hodí
- a tudíž se dopouštíš prakticky stejného, co vyčítáš protistraně

Muha :D  8-)  :D

55 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 12:37 | Reagovat

[54]: Říkám, autorka "strašně vážného" článku bere v potaz TUMBLR snowlakes odtržené od reality světa okolo nich, lol. Ale zábava tu je, to zas jo, jen ten popcorn mi chybí a coca cola.

[49]: Už sis omakal a vocumlal nějaký ty kozičky, nebo jsi stále ještě nervózní, lol.

56 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Sobota v 12:47 | Reagovat

[54]: A co je teda ten správný feminismus a ty správné neextrémní feministické problémy?

[55]: Proboha pověz mi, proč je podle tebe wagegap jen věcí Tumblru. Sexualizace žen se řeší normálně, nadává se třeba na tu reklamu na Bernarda. Dokonce i takovou zdánlivou Tumblr píčovinu jako manspreading začal řešit Madrid. Věší v metrech nebo kde cedulky, kde žádá muže, aby se neroztahovali.

57 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 13:55 | Reagovat

[56]: Tvl, ty neumíš číst, to snad neni možný. Nebo jsi prostě hloupý, já fakt nevím, ale bav mě dál. Prej "diskuze", lol.

58 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 13:56 | Reagovat

Nebo se ti rozbila myš a nemůžeš scrollovat směrem nahoru, nevím.

59 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 14:00 | Reagovat

Každopádně je fajn, že jsi stejně "zapálený" jako autorka článku, lol. Triggnutý lidi mě baví nejvíc. A pak že si já dělam srandu.

60 tvojemama tvojemama | Sobota v 14:13 | Reagovat

[59]: Ten pocit když jsi každému u prdele ale i přesto se furt snažíš :(

61 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Sobota v 14:14 | Reagovat

[57]: Tak mi to tedy krásně vysvětli. Odpověz mi na otázku. Co jsou v tvém podání a v podání Amii ty správné feminisitické problémy, když to asi nejsou problémy diskutované v článku? Já to nevidím.

[59]: Jsem zapálený, protože se snažím z tebe dostat rozumného slova. Až to bude všechno krásně rozumné, přestanu.

62 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 14:19 | Reagovat

[60]: Ten pocit, když je meme ten pocit už dávno mrtvý, stejně jako tvoje máma :(

[61]: Ty to neuvidíš nikdy, neplakej, svět nebude jinakej. Hlavně, že jsi zapálenej, jak Palach. Já tě snad přidam do jedné takové speciální kolekce zapalovačů. Hořím, tedy jsem.

63 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Sobota v 14:21 | Reagovat

[62]: Víš jak je strašně blahosklonné říkat věci jako "nebul, máma koupí slova"? Když jsme se viděli, takovýhle voloviny jsi vůbec neříkala. I vo tom islámu jsme hodili pár rozumných slov.

Jako nemůžu se proti tobě bránit. Sama přijdeš s tím, že jsem zapálenej, a když tvou rétoriku použiju, akorát to ještě více zesměšníš tím, že jsem jako Palacha a tak.

64 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 14:24 | Reagovat

[63]: Je mi líto, že tě uráží Palach, tvoje máma a čouhající feministky, ale na všechno jsem si zvykla. Ale triggnutý lidi jsou prostě sranda, to si tu srandu fakt nemusim dělat sama.

65 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Sobota v 14:29 | Reagovat

[64]: Jenže ty trivializuješ něčí názory. Něco řekneš, já řeknu, že to není pravda, a jsem triggernutej? Levičáci špatně používají toto slovo a zoufale používají to, co bývá používáno na ně. Triggernutý jsou ženský, které uráží Žáčkova básnička o mamince. Triggernutý nejsou pravičáci, kteří útočí na mýtus, že ženský platy jsou nižší. Protože je rozdíl mezi faktama a pocitama.

66 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Sobota v 14:33 | Reagovat

[65]: Skoroobrana, lol. Triggnutý možná nejsou pravičáci (wtf takže teď se to dělí i takhle a lidi nemůžou bejt triggnutý podle toho jakej politickej názor zastávaj), ale ty rozhodně.
https://www.youtube.com/watch?v=3ee6XOVlcQI
Pověz mi o tom víc.

67 Amia Amia | Web | Sobota v 14:34 | Reagovat

[56]: Eee, kde jsem mluvila o ,,správném" feminismu, natož o problémech?

68 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Sobota v 17:26 | Reagovat

[67]: "bereš nějakou divnou extrémní odnož" Tak co je teda ten normální feminismus s normálníma feministickejma názorama a nikoli tak extrémníma?

[66]: Ukaž mi, kde jsem triuggernutej. Myslíš snad, že mne triggeruje mne hloupost a ignorace a blahosklonnost, čímž ty oplýváš? Tak to máš pravdu. Ale za toho blbce tu nejsem já, to považ.

69 tvojemamka tvojemamka | Sobota v 20:09 | Reagovat

[66]: Mrtvý je akorát tvůj rádoby humor. Už se konečně smiř s tím, že jsi stejná mainstreamová sračka jako všichni na tomhle webu.

70 Amia Amia | Web | Neděle v 7:33 | Reagovat

[68]:  A pak taky říkám, že těch odnoží jsou tři prdele. Jestli se ti to zdálo jako prohlášení, že je nějaký ,,normální" feminismus, tak ne, slovo ,,normální" jsem rozhodně nechtěla použít.

Ale když už, tak pro mě osobně je feminismus filozofie, že muži a ženy jsou rozdílní, ale tato rozdílnost neukazuje, že jedno z pohlaví je horší.

Některé extremistky by se mnou možná nesouhlasily.
A když si přečteš ten článek, na který jsem davala odkaz (koment 54), hned budeš mít lepší představu, jaká ,,odnož" jsem já. Divná ,,se neposeru"-ová :D

71 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 12:37 | Reagovat

[69]: Mrtvý je akorát tvůj rádoby humor, stejně jako tvoje máma. Už se konečně smiř s tím, že jsi stejná maintreamová sračka jako všichni na tomhle webu.

[68]: Kámo, ty jsi víc vytriggovanej, než všichni tady dohromady. Tebe trigguje už jenom to zlé satanistické slovíčko. Nejlepší je, jak se tomu znova eště v pár komentech podivíš a to tě vytrigguje eště víc, lol. Ale pohoda, házej svojí vytriggovanost na zlej svět okolo tebe, jehož tředobodem nejsi.

[70]: Jako jo, Krasoněk je totiž takovej druhej protipól těch vytriggovaných píčusů, který se vytriggovali kvůli plakátu na Zelífest (!), protože je na něm nahá holka ve vaně (a to je vcelku tlustá, žádnej ideál krásy). Nehledě na to, že existuje verze i s chlapem. Lol, prej propagace festivalu pomocí nahoty. Mrtky netuší, že na Zelífestu se svlíkaji uplně všichni, bez ohledu na pohlaví a tělesný proporce, páč je to zasraná hipízácká akce, kde jsou všichni sjetý/vožralý/vpíčijinymzpůsobem. Prej sexistický prasátečko. Dávaj hipízáckej festival (kde má každej v píči) na úroveň kokotských, nevkusných reklam na pneumatiky, kde reklama opravdu nesouvisí s výrobkem, nebo na úroveň hnusných zmalovaných kurev, který "lákaj" třeba na takový Mighty Sounds. Jenže timhle plakátem nikdo nikoho neláká, protože každej normální člověk by se na Zelífestu posral, jelikož je to dost komorní záležitost. Lidi tohohle typu jsou prostě nejlepší. Vytriggovaný kokoti, gold. Zábavička.

72 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 12:59 | Reagovat

[71]: Ty vůbec nechápeš definiic slova triggered. Triggered není člověk, který nesouhlasí s nějakým názorem.

73 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 13:09 | Reagovat

[72]: Loooool, tyvole :D Ty seš sám tady triggnutej, jak tě to všechno sere a jak máš potřebu se k tomu neustále dokola vyjadřovat, i když asi tady už všichni ví, co si myslíš :DDDDDDDD. Hlavně, že "ty vůbec nechápeš definiic slova triggered. Triggered není člověk, který nesouhlasí s nějakým názorem". A pak kdo je tu triggnutej, lol, ty. Se stim smiř, ty reverzní verze kokotů, který maj prblém s plakátama na hipízáckej festival.

74 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 13:10 | Reagovat

Jo, aha, oni taky s těma plakátama jenom "nesouhlasili", loooool. Nejlepší budíček po včerejšim večeru, tohle. Lepší, než kafe.

75 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 14:11 | Reagovat

[73]: Nemůžeš kritizovat lidi jenom proto, že něco často s požitkem a vůlí dělají. Já celou noc diskutuji. Ty celou noc šukáš. Hasiči celou noc hasej. Že tě to irituje je tvůj problém. Jestli se navážíš do vysoké míry emocí, kterou možná dávám najevo, tak se nepřevaž, protože moc emočně vzrušený nejsem. Dělám to manuálně a jako z povinnosti. Stejně jako ty manuálně a jako z povinnosti hopsáš někomu na klíně. Nebo jako hasiči manuálně a z povinnosti hasej.

76 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:14 | Reagovat

[75]: Lol, tak s timhle přístupem tě můžu zavřít do jedný místnosti s takovejma pitomcema, kterým vadil ten plakát a až ti bude vykládat svoje kecy o tom, jak je plakát sexistickej, tak ty mu/jí nebudeš moct říct ani slovo, protože jakmile jo, tak ti může odpovědět uplně stejně, jako kecáš ty teď. Uplně stejně vytriggovaný lidi, lol. Prdel.

77 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:17 | Reagovat

Takový problémy bych chtěla mít :D

78 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:20 | Reagovat

Nevim kámo, ale možná by ses měl jít vyspat, já totiž celou noc nešukala a stihla jsme i tohle :DDDDDDDDDDDD No jo, svět změníš nejlíp kydama na ynternetu. Whoa, hrdina. Už jsem jednou řekla- pomníček bude.

79 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 14:35 | Reagovat

[76]: Nechápu.

[78]: Tak já jdu psát bakalářku o feminismu (což už chci delší dobu udělat). Spokojená? Je to lepší než na internetu? Nebo mám snad někde rovnou veřejně řečnit? Až pak nebudeš opovrhovat způsobem, kterým předávám myšlenky?

80 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:39 | Reagovat

[79]: Jeď dál, hrdino! Veřejně se čiň! Dělej mítynki! Přijde ti tam Klára Samková a budete se hádat.
Nedivim se, že nechápeš, protože nechápeš už pěkně dlouho, ale chápal bys, kdybys ty triggnutý magory viděl, protože jste uplně stejně triggnutý, jenom ty jsi jejich revers.

81 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:43 | Reagovat

Teď se jdi hlavně vyspinkat, abys nám neumřel na vyčerpání z válčení na ynternetech :D A zejtra bude určitě líp. Nebo pozítří. Nebo prostě někdy, až tě přejdou triggy.

82 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 14:49 | Reagovat

[80]: Takže co mám dělat, aby to nebylo špatně? Na internetu je podle tebe ubohé říkat své názory, ale veřejnou činnost také zesměšňuješ. Co mám tedy dělat?

83 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 14:55 | Reagovat

[82]: Běhej třeba nahatej, nebo si tu piš dál, nebo sněz na posezení kýbl zmrzliny, je mi to jedno, jenom mě baví ta podobnost, ne li skoro totožnost mezi triggnutýma pseudofemislepicema/slepičákama/slepičátkama a tebou, když to tak pozoruju. Trigger lidi, nejlepší.

84 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 15:45 | Reagovat

[83]: Tak mi prosímtě řekni, co je to triggernutí. Deifnuj. Žádný: "to co tu děláš ty" nebo tak, prostě mi to definuj. A aby to splňovalo chování mé i těch slepic, o kterých mluvíš.

85 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 15:50 | Reagovat

[84]: Seš spuštěnej, slyšíš "feminismus" a spouští tě to, jak když pseudofemislepice slyší "patriarchát". Seš stejnej, jak ty kokoti, co měli problém s jednim posranym plakátem na jeden posranej hipízáckej festival. Je fakt prdel sledovat, opakuju už tak po desátý, že triggnutý lidi sou prostě prdel. Jdi spát, tvl :D

86 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 15:55 | Reagovat

[85]: Říkal jsem, aby to nebylo "to co tu děláš ty".  A tys řekla, že to je to co tu dělám já. To takhle nejde.

Feminismus je nějaký slovo, který má obsah. Stejně jako má obsah "komunismus" nebo "židi si můžou za holokaust sami". Tyhle slova a jejich obsah jsou většinou věci konkrétní a nějak se projevují. S jejich projevy můžeš souhlasit nebo nesouhlasit. S "komunismem" a "židi můžou za holokaust sami" většinou lidi nesouhlasí. Obsah slova "zelená" je většinou neutrální a záleží na kontextu, až podle něj budou lidé se zelenou souhlasit a někdy nesouhlasit. Stejně tak feminismus má pro mne nějaký obsah a význam a já s tímto významem nesouhlasím.

87 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:00 | Reagovat

[86]: :DDDDDDDD Fakt si sedni s takovýma kokotama do jedný místnosti. Můžete se hádat o tom, jak je plakát sexistickej a jak tě ohrožuje feminismus. V tý mistnosti by ideálně mohlo bejt takový to zrcalo jako ve výslechových místnostech. Mohlo by se z toho udělat kino. Sice by to mělo stejně debilní úroveň, jako filmy od Trošky a stejně jako tyhle filmy by to lidi po chvíli přestalo bavit, ale vsadim se, že koukat na takovou debatu dvou triggerů zhulenej může bejt docela zážitek.

88 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 16:04 | Reagovat

[87]: Kurva drát, když budou dva vědci vášnivě debatovat o významu parazitické DNA, taky tam vtrhneš a budeš se jim smát, jak jsou triggered? A definuj mi slovo triggered konečně.

89 Lúmenn Lúmenn | Web | Neděle v 16:04 | Reagovat

Skvělý článek, díky za něj:)
Poslední dobou se věnuju na blogu podobným tématům, budu ráda, když se připojíš do diskuze:)

90 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:07 | Reagovat

[88]: Ne, jenom tobě a pseudofemislepicím, protože jste uplně stejně triggered. Pokud definici nepozoruješ sám na sobě, tak nepozoruj dál, já se budu tvym nespozorovánim dál bavit. Asi zas ta rozbitá  myš, že nemůžeš scrollovat nahoru :D

91 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 16:10 | Reagovat

[90]: Nebudu scrollovat, nemá to cenu, protože to nepoznám a tvůj blahosklonný tón mi v poznání překáží. Ne, ani definici na sobě nerozpoznám. Protože jestli se pleteš, nemám šanci to poznat. Nárokuješ si pravdu a to je dost chyba. Pěkně mi to definuj.

[89]: S tvým new článkem souhlasím, tohle je pro mne ten "správný feminismus"! 8-)  8-)

92 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:12 | Reagovat

[91]: :DDDDDD Tak se trigguj dál a jinde u jiných sraček, bude jich eště dost. Vsadim se, že si je rozhodně najdeš, protože seš prostě trigger.

93 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 16:18 | Reagovat

[92]:

Já: "Podle mého soudu je X pravda."

Ty: "hahahahahahh, ty seš tak ubohej. Triggered!!!"

Já: "Definujme si pojem Y"

Ty: "xDDDDDD TRIGGERED!! :DDD"

Vlastně cokoliv řeknu, to je podle tebe triggernutí. I když poukážu na to, že jsi už asi 20x použila slovo triggernutí, budu podle tebe triggernutej. Co mám tedy udělat, abych nebyl triggernutej? Vlastně ujistěme si pravdila hry: můžu vůbec něco říkat? Je i otázka na pravidla hry forma triggernutí? Btw je vůbec bytí triggernut špatně, skutečně to má negativní konotace? Teď se jenom ptám, teď nejsem triggernutej.

94 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:21 | Reagovat

[93]: Přestaň řešit pořád dokola ty samý zbytečný hovna, jinak si fakt padej pokecat s těma kokotama, co řešili plakát. Nebo pokračuj, je to prdel. Takovýhle sračkovlákno už je na Statusy blbců, jenom škoda, že to neni status.

95 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:22 | Reagovat

*předávám štafetu vytriggovaným dementům na opačném poli*

96 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 16:24 | Reagovat

[94]: Řeším tedy mechaniku mé vlastní nedokonalosti, kterou mi sama mlátíš o hlavu, a akorát tím dále dokazuji podle tebe svou nedokonalost. Ano, prosím, řeš to někde s lidma, třeba v hospodě nebo s přítelem, pošli to na stránky, protože chci vědět, že jsem opravdu tak ubohý. Chci to mít potvrzené z více stran, víš? Nechci to mít řečené jen od tebe, protože se klidně můžeš plést.

97 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:33 | Reagovat

[96]: Proč bych to jinak dělala? Abys byl triggnutej a já se bavila. Stejně jako jsem se hromadně bavili u vytriggovaných pseudofemislepic/slepičáků/slepičat řešící hovna ohledně plakátu na Zelífest. Gold. Jo, byla by prdel tě přivést fakt do jedný velice konkrétní hospody a posadit naproti tobě jednoho velice konkrétního člověka. My ostatní bychom seděli okolo, smáli bysme se a hajlovali. Pak by se jinej konkrétní velmi vyhrocenej člověk začal odvolávat a vyhrožovat fízlama (místo toho, aby hajlující lidi vytáhnul před hospodu a dal jim na kasu sám) a my bychom se dál smáli vyhrocenostem kvůli sračce do doby, dokud by nám nedošli prachy. Dokonalost. Trigger lidi baví.

98 krasny-clovek krasny-clovek | Web | Neděle v 16:35 | Reagovat

[97]: Beru. Napiš na FB.

99 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Neděle v 16:37 | Reagovat

[98]: Škoda, zrovna včera taková konkrétní sračkoakce byla. Kdy bude další, nevim.

100 Aa'esha Aa'esha | Pondělí v 3:43 | Reagovat

[49]: Protože jsou to pokrytci, ne muslimové.

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.