Vyvracení klasických feministickych mýtů

21. listopadu 2016 v 16:42 |  Nezávratná moudrost
Vyvracení feministických mýtů a hloupých argumentů je něco, ohledně čeho jsem dosti vášnivá, protože je to prostě zábava. Samozřejmě nejen to - přijde mi i důležitý lidi informovat a ráda si zjišťuju fakta, vzdělávám se apod. Je mi jasné, že i já se můžu plést a tak jsou třeba nějaké informace v tomhle článku chybné anebo nedokonalé. Ráda se nechám opravit, na druhou stranu jsou to pořád z velké části mé názory, tudíž bych se ráda vyhnula nějakým vášnivým válkám rozdílných přesvědčení, takže se vším v klidu. ;) Na konci článku budou ovšem taky všechny odkazy (alespoň ty co jsem se mi chtělo uložit) na výzkumy a statistiky, co se mi chtělo přidat, což často bývá něco, co feministky u svých "faktů" moc často nevedou.

1) Wage gap

Jedním z nejvíce omýlaných a nejvíce vytahovaných argumentů feministek je a snad vzdy bude rozdíl v platech. Ženy údajně dostávají zaplaceno méně než muži za naprosto totožnou práci. No, problém s tímhle argumentem ale začíná hned na začátku - tahle statistika totiž nepočítá se spoustou vcelku důležitých drobností, což vám potvrdí každý slušný ekonom. Začneme tim nejjasnějším - ženy dělají úplně jiná životní rozhodnutí, než muži. Raději pracují méně a tráví čas s dětmi více, také mají pochopitelně mateřskou dovolenou apod. Očekávat, že člověk který prostě a jednoduše pracuje méně hodin, což ženy dle statistik pracují, dostane stejný celkový plat jako někdo, kdo pracuje víc a bere si méně volna je tak trochu nelogické.

Nikdy jsem se navíc nesetkala s tím, že by muž za naprosto stejnou práci dostal víc. Mám známé a členy rodiny, kteří pracují ve vedoucích pozicích, tudíž vím kolik platí svým zaměstnancům a žádné "oh, ty jsi žena, tak to musíš dostat o xy méně" tam není. Stejně tak jistě vím, že mám stejný plat jako moji mužští kolegové. Až mi někdo jasně předloží pracovní smlouvu a platový výměr, ve kterém je jasně vidět že jediný rozdíl je že v papírech od ženy jsou jiná čísla platu, začnu to brát vážně, do té doby to jsou jen výmysly a hlouposti.

Druhý problém nastává v tom, že ženy si vybírají častěji úplně jiné pracovní pozice než muži. Vybírájí si pozice, na kterých mají sice nižší mzdu, ale větší pracovní jistotu a celkové bezpečí. Ženy hornice nevidíte proto, že ženy chtějí práci, kde jim nehrozí zraněnií nebo smrt, ne kvůli sexismu. Jsou pozice, na kterých muž raději přijme muže, protože má pocit že by se na ni žena nehodila anebo že toho není schopná. Musím přiznat, že ženy bývají emotivnější a tak mě osobně přijde vcelku logické, že například ředitelé firem anebo manageři jsou častěji muži, protože je to pozice, na kterou se způsob jejich myšlení častěji hodí - taky má spousta takových osob psychopatické sklony, což je také častěji doména mužů, hah. Není to tak vždy a každý by měl prvně koukat na zkušenosti a znalosti daného člověka, nemůžete ovšem lidem rozkazovat koho zaměstnat, což mi připomíná kvóty, které mají například v Americe - univerzity anebo firmy jsou placené státem za to, že naplní kvótu, kterou mají řečeno, že musejí přijmout xy ženských zaměstnanců, anebo xy zaměstnanců jiné rasy. Pokud někdo chce dosáhnout úspěchů s pomocí takového "podvádění" tak prosím, ale mě se to jako rovnocennost opravdu nezdá...


Samozřejmě, musím dodat že ano, z části je pravda, že společnost k povoláním jako raketový inženýr anebo vědec ženy moc nevede, na druhou stranu to dle mého určitě není omluva všeho. Mě taky k hraní PC her, což je "klučičí" koníček (nemluvě o tom jak striktně byl jen pro muže před cca 10lety) nikdo nevedl, ale stejně jsem s tím začala, protože mě to prostě bavilo a chtěla jsem. Sexismus není omluva toho, že nemáte vlastní hlavu!


2) Ženy jsou sexualizované

Další oblíbeny argument, který rada vyvrátím, anebo spíš znevážím. Ženy i muži jsou sexualizováni. Stejně. K tomu sice nemám žádnou vědeckou studii, ale je to něco, za čím si pevné stojím a co lze vidět, když se člověk trochu rozhlédne kolem sebe. Jediný důvod, proč vidíme víc sexy žen v reklamách a podobně je dle mého ten, že muži jsou v tomto prostě lehčeji ovlivnitelní. Když muži ukážeme v reklamě sexy kost, máte okamžitě jeho celou pozornost. Ženy reagují stejně na víc podnětů - zkrátka a jednoduše nepotřebuji něco tak primitivniho, ale nadchnou se i z esteticky hezky laděných barev anebo jednodušších obrazů, které nemusejí mít nic společného se sexem. Přístup, kdy reklamy a další média útočí rovnou na tu primitivni strunu je v tomhle případě naprosto logický, chytrý byznys, nic víc.

Co mi přijde neskutečně vtipné je fakt, že feministky často bojují za práva pornohereček a sexuálních pracovnic, jak jim říkají - jejich snaha je lidi přesvědčit, že to jsou taky lidské bytosti. Což pochopitelně nevyvracím, ač se s jejich životními rozhodnutími třeba neztotožňuju. Fakt, že se ale porno z obrovské části podílí na té hypersexualizaci a nastavování nedodržitelných standardů v tu chvíli jaksi mizí pryč do neznáma a feministka se raději znovu zaměří na billboard s hubenou, pohlednou ženou, která zve do fitka, což je hrozná sexualizace a sexismus, jelikož v reklamě na fitko by měla být spíš ošklivá, tlustá buchta, že... Přitom jsou studie, které říkají, že právě pornografie se váže se sexuálním násilím a dalšími problémy. Tohle je totiž další chyba feministek - nevědí vlastně, co chtějí. V jednu chvíli bojují za jednu věc a ve chvíli druhé se na ni otočí a dělají, že je to největší zlo, prodichůdně ke svým minulým názorům.

K tomuhle argumentu se taky krásně váže problem dvojitých standardů. Feministky si velice rády stěžují na to, že "všechny ženy v médiích a showbyznysu jsou sexy, hubené a dokonané" a na muže to asi neplatí, či co... Až na to, že to na ně platí úplně stejně. Jako jsou nejznámější herečky a zpěvačky a lidé v reklamách hubení a krásní, je to tak i s herci. V reklamách vždycky vidíte pohledné muže, stejně tak jako ženy. Takže proč je problém, že jsou ženy sexualizované? Všechno je sexualizované. A nemyslím si, že je to jen "tou dnešní šílenou dobou" ale prostě to tak vždy bylo a bude. Nikdy v životě jsme si nepřipadala jen jako pytel masa, kozy, zadek a vagína k tomu, ani když na mě někdo pískal z auta anebo se po mě plazil v klubu. Pokud se tak feministky cítí když se na ně chlap jen podivá, problém bych hledala trochu jinde...



3) Rape culture aneb kultura znásilnění

Tohle je jeden z těch feministických argumentů, kde jdou feministky do naprostých hlubin šílenství a stupidity, takže se do tohohle mile ráda pustím. Tohle bude trochu delší... Taková základní definice je že "kultura znásilnění je prostředí, v němž se vyskytují znásilnění a ve kterém média a populární kultura normalizují a omlouvají sexuální násilí na ženách. Ke kultuře znásilnění přispívá používání misogynního jazyka, objektifikace ženského těla a idealizace sexuálního násilí. Důsledkem je společnost, která opomíjí práva a bezpečí žen."

Tak jo... Nevím ani jak začít, protože pokud jste si to přečetli a představili jste si naši zemi, popř. Ameriku atd. a ne Saudskou Arábii, tak ani nevím jak argumentovat. Tenhle argument je pro mě osobně naprosto nemožný pochytit zdravým rozumem... Nerozumím tomu. Nerozumím tomu, kde vlastně člověk tvrdící něco takového žije. Dovolte mi tedy připomenout, ze žijeme v kultuře, kde existuji zákony proti znásilnění a kde je na něj obecně pohlíženo jako na něco špatného. Dovolte mi připomenout, že vás nikdo neukamenuje ani nevydědí, když budete znásilněna. Dovolte mi připomenout, že muži dokáže falešné obvinění ze znásilnění naprosto zničit život ještě před tím, než je vůbec rozhodnuta jeho vina. A jestli věříte, že se falešná obvinění ze znásilnění nedějí, pletete se. Spoustu případů znásilnění není vyřešeno, protože je to zkrátka a jednoduše sakra komplikovaná věc na prošetření s málem reálných, fyzických důkazů a je to jen slovo proti slovu. Toho jde samozřejmě naprosto krásně využít i na druhou stranu.
Jak může někdo tvrdit, že znásilnění je trivializováno a normalizováno, když právě ti odsouzení za znásilnění si ve vězení často odnesou největší výprask a i ve vězení plném kriminálníků je na muže odsouzené za znásilnění pohlíženo skrz prsty?

Feministky argumentují tím, že je pro ženy přirozené se v noci strachovat o vlastní bezpečí, bát se jít osamotě v noci venku anebo že v sobě máme ten automatický strach, když někde jdeme a potkáme skupinku mužů. To je sice pravda, ale i přes tohle všechno drtivou většinu napadení pořád tvoří muži! Ženy jsou znásilňované, ženy jsou zabíjené, ale statistiky pořád mluví tak, že jsou to z většiny případů pouze domněnky a zbytečné strachy a muž je ve skutečnosti ten, co se dostane do rvačky, je okraden anebo zabit! Mě osobně přijde strach jít někde sama venku v noci přirozený a naprosto logický. Nevidím v tom rape culture, ať jsem muž nebo žena, vím že ve tmě můžou číhat nebezpeční lidé, kteří mi budou chtít ublížit. To je přirozené. Nežijeme ve Sluníčkově, kde není žádný zločin, žijeme ve světě a stejně se jako zvířata musí mít na pozoru, když jdou ven na lov, tak se musíme mít na pozoru my, ač jsme vyspělejší a žijeme v trochu jiné společnosti, pořád je to jedna velká džungle a vládnou podobné zákony.

To, co mě na tomhle úplně nejvíc cuchá nervy je ale fakt, že bílý holky z vyspělých zemí mají tu drzost kolem sebe házet rukama a brečet ohledně kultuře znásilnění bez absolutně jakéhokoliv mínění o zemích, kde kultura znásilnění opravdu existuje. To je tak obrovská forma odpornýho, nestydatýho privilegia, že mám vždycky chuť někomu takovýmu lisknout. Jak si může někdo vůbec dovolit hledat na svojí skvělé (proč se máme skvěle si přečtete hned dole) situaci hledat problémy místo toho, aby svůj čas trávil pomáhání těm, co to opravdu potřebují a upozorňováním na jejich problémy je naprosto mimo mě. Ještě jsem neviděla feministku která by bojovala za práva žen v zemích, o kterých budu psát a to je asi jeden z důvodů, proč dnešním "feminismem" tak opovrhuju. Uveďme si tedy pár příkladů. V roce 2011 byla v Afgánistánu na dva roky uvězněna devatenáctiletá žena, jmenovaná jen jako Gulnaz za to, že byla znásilněna manželem své sestřenice. Po propuštění z vězení byla ale zatčena znovu, protože byla těhotná s dítětem toho, kdo ji znásilnil. V roce 2007 byla v Saudské Arábii odsouzena devatenáctiletá oběť gang znásilnění na šest měsíců ve vězení a 200 ran bičem. V únoru 2013 byla v Somálsku zatčeně sedmadvacetiletá žena, která obvinila somálské bezpečnostní síly ze znásilnění. Zavřená byla za urážení vlády a "falešná obvinění", jak to vláda nazvala. V roce 2013 zatknuli v Bulandshahru, Indii, desetiletou dívku po tom, co její rodina vznesla obvinění proti místnímu, kterého dítě obvinilo ze znásilnění.

Máte po tomhle stále pocit, že žijeme ve společnosti, která normalizuje znásilnění? Anebo ho omlouvá?

Nehodlám tu tvrdit, ze žijeme v "rape-free" kultuře. Ale tohle je něco, co by šlo vyřešit pouze v  utopii. Znásilňování se bude vždy dít, protože tu budou vždycky špatní lidé, ať se to komukoliv líbí nebo ne. Je naprosto hloupé tvrdit, že "musíme víc učit chlapce o tom, že znásilnění je špatné a nebude se to dít". Každé dítě je vedeno k tomu, ze krádež je špatná, ale pořád tu jsou zloději. Každý vyroste s vědomím, že vražda je velké ne, ale vidíte snad nulové vražedné statistiky a prázdná vězení? Žijeme v kultuře, kde je znásilnění drtivou většinou lidí odsuzováno, kde máme zákony a pokud jde vyšetření dobře, pachatel si odsedí 5 až 12 let, dle konkrétní situace. Tahat do toho všeho "sexualizaci žen" mi přijde naprosto absurdní a nesouvisející, jen marná snaha rychle rychle najít v malém problému další drobnosti a připnout je k tomu, aby se z toho stalo něco, co se tváří jako největší zlo.

Znovu musím důrazně upozornit na to, ze muži a chlapci jsou taky znásilňováni. Vtip je v tom, že za ně se nikdo nestaví. Jim se všichni vysměje, protože jakej chlap se nechá znásilnit. Oni nemají žádné linky a centra. Feministky se v tomto případě moc ráda ohánějí tím, že to je sice pravda, i muži jsou znásilňování, ale "99% ohlášených znásilnění jsou pořád ženy" no a tady se trochu musíme zarazit právě nad tím malým, drobným, nedůležitým slovíčkem "ohlášených". Víc asi říkat nemusím.

Na konec bych ještě ráda zmínila jednu věc, která se často užívá, ale je to neskutečně falešná informace. Feministky velice často vytahují tu "1 z 5" statistiku, dle které je každá jedna z pěti žen znásilněna na americkém vysokoškolském kampusu. Jenže tahle statistika (celý článek s informacemi dole ve zdrojích) se týkala pouze jedné univerzity a především v ní byly zahrnuty jak lehké sexuální obtěžování (nevyžádané polibky, dotýkání,...) tak nevykonané sexuální napadení, tzn. jen minimum z vyzpovídaných žen bylo skutečně znásilněno, ale jejich hlasy se přidaly do statistiky spolu s těmi co byly "málem" znásilněny anebo si jen zažily nevyžádané dotýkání apod. Neznevažuju takové chování a vím moc dobře, jak to je nepříjemné, věřte mi, mám s tím zkušenosti. Vyvozovat z něčeho takového ale něco tak extrémního jako "každá pátá žena je znásilněná!" je prostě Absurdistán.


4) Mužské privilegium!

Aaaaach, na tohle jsem si mnula ruce opravdu dlouho, protože mám sakra dost co napsat.

Takže... Feministky moc rády a často tvrdí, že muži to mají lehčí a celkově mají jednodušší život, hm? No, věděli jste, ze jako muž je větší pravděpodobnost, že spácháte sebevraždou? Sedm z deseti sebevražd bylo v roce 2014 v USA spácháno bílými muži. Věděli jste, že máte dost prchavou šanci, že u soudu dostanete vlastní děti do své péče? Kolem 83% sporů o péči vyhrávají totiž matky. Věděli jste, že dostanete přísnější rozsudek u soudu za stejný čin jako žena? Věděli jste, že jste víc náchylní mít pracovní úraz anebo úmrtí? Opět tu máme krásnou statistiku (odkaz jako u všeho uveden dole) která říká, že fatální pracovní úrazy potkají z 92% muže. To zní fajn... A pokud mluvíme o statistikách smrti či napadení obecně, 77% vražd byli dle FBI statistik v roce 2011 muži.

Potom k tomu přidáme ty srandy jako fakt, že když jste ve vztahu, kde vás vaše partnerka fyzicky a psychicky týrá, nemáte žádnou záchrannou linku ani místo kde sehnat pomoc, máte proste smůlu, protože jenom ženy jsou v takových vztazích! Pokud se muž v takové situaci rozhodne hledat pomoc, všechno co při hledání vidí jsou linky pro ženy, pomocná centra pro ženy - ženy, ženy, ženy. V tomhle případě jsou muži trpící domácím násilím téměř ignorováni, jakoby neexistovali a jakoby se to nedělo. Poté se nemůžeme divit, že když se svým problémem vyjdou na světlo, jsou téměř zesměšněni.

Mám pokračovat? Tohle všechno má dokázat jen jedno - ženy i muži mají spoustu problému, které jejich život na téhle planetě a v tenhle společnosti šla těžší. Každý má něco jiného. Není žádná vítězná strana. Ano, muži vládli tomuhle světu, co tu jsme a asi to není úplně fér, ale já osobně to vidím čistě a jasně jen jako lidskou chybu. Muži dělají špatné věci, ženy dělají špatné věci a co chci taky říct tímhle článkem je to, že by se podle lidé neměli neustále odkazovat na jakési imaginární problémy, na "zlou společnost" a "sexualizaci" a tohle a tamto, ale prostě by měli vzít svůj život do vlastních ruků a svoje činy brát jako svoji zodpovědnost. Stejně tak jako zbraně nezabíjejí lidi - lidi zabíjejí lidi - tak zlá společnost neznásilňuje ženy, nezabíjí muže a nedělá váš život těžší - špatní lidé a fakt, že život je prostě boj, ať jste člověk, kosatka nebo moucha, jsou to, co ho takový dělají. Jestli chcete bojovat, bojujte za důležité věci, ne za blbosti...

Samozřejmě souhlasím s tím, že tu jsou stále věci, za které bojovat. V některých státech USA například není legální interupce. Nic z výše zmíněného ale život ohrožující není a jsou věci mnohem důležitější, na které se ovšem třetí vlna feminismu zaměřuje málokdy...


zdroje:
http://www.census.gov/hhes/www/childsupport/cs07.html
https://afsp.org/about-suicide/suicide-statistics/
https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2011/crime-in-the-u.s.-2011/offenses-known-to-law-enforcement/expanded/expanded-homicide-data
http://www.bls.gov/iif/oshcfoi1.htm#2014
https://mic.com/articles/43075/5-countries-that-respond-to-rape-victims-by-throwing-them-in-prison#.sI62BRGDQ
http://a2larm.cz/2014/11/pruvodce-kulturou-znasilneni-pro-gentlemany/
http://time.com/3633903/campus-rape-1-in-5-sexual-assault-setting-record-straight/
 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (168)
Zobrazit starší komentáře

101 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 19. června 2017 v 12:04 | Reagovat

[100]: Nemáš monopol na islám a muslimství.

102 AD. AD. | Web | 19. června 2017 v 15:21 | Reagovat

Já jsem jen ráda, že si tu někteří očividně našli kamarády a viditelně vytouženou mezilidskou interakci. :D

103 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 19. června 2017 v 20:56 | Reagovat

[102]: My jsme stará garda!

104 VD VD | 19. června 2017 v 22:47 | Reagovat

Pokud by ženy pracovaly méně a míň výkoně jak muži, nikdo by je do práce nevzal/vyhodili by je (tohle mi velmi výrazně připomíná americkou studii...provedenou v Americe...kde ženy mají opravdu mnohem více zkrácené úvazky. Jsme v ČR, zjisti si informace o ČR). Krom toho "raději jsou na mateřskou"...no bez dětí bychom asi vymřeli, a někdo se o ně postarat asi taky musí, muži sami se zatím na rodičovskou moc nehrnou, to pak ta žena má dělat co? Nechat to dítě svému osudu? =D Že jsou emotivnější? Vážně? Podle jaké studie? Muži a ženy jsou emotivní stejně, stejně podléhají náladám a stejně podléhají nervozitě a stresům. Poměrně výrazně si pleteš rovnoprávnost a fyzickou vyrovnanost. Pokud je průměrný muž vyšší a těžší jak žena, je snad jasné, že by měl být i fyzicky výkonější. Mezi stejně vysokými a těžkými jedinci opačného pohlaví není žádný statisticky významný rozdíl ve výkonosti. Podívej se na lidi, co vykonávají ty tvé "nebezpečnější práce". Jsou to vysoký chlapi, takhle vysokých ženských v populaci moc není =)
A pokud se ti to nezdá, tak si odpověz, kolik je lékařů a lékařek. Přibližně stejně, že? A to je jedno z psychicky (i fyzicky) nejvíc náročných povolání, tak jak to, že to ty ženský zvládají?
Autor/ka pobavil/a přejatými názory, rádoby studiemi, které nikdo neviděl, informacemi vytrženými z kontextu a "fakty" ze svého okolí s výpovědní hodnotou jako "babička kouřila celý život a dožila se devadesátky".

105 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 19. června 2017 v 23:22 | Reagovat

[104]: Emotivnější? Maj třeba krámy! A koukals s někdy holkou na film? Bulej jak roztržený kýble. Každá studie ti ukáže, že ženy spíše cítí negativnější emoce.

Ženy pracují méně v tom smyslu, že nedělají přesčasy - muži dělají řekněme o nějakých 10 %  déle. S kolegama jsme v práci i o dvě hoďky dýl, což by si manželka jednoho z nich kvůli děckům fakt nemohla dovolit. A tak vzrůstá "pay gap"...

Můžeš prosím nějak dovysvětlit argument s tou mateřskou? Moc ho nechápu.

106 VD VD | 20. června 2017 v 12:48 | Reagovat

[105]: =D Když mi moje slečna brečí u filmu = je neschopná a nedokáže pracovat? A která studie myslíš? Nějaká tvoje osobní z okolí, stejně jako to tvoje "já dělám přesčasy a můj kolega taky"? =D No to je teda studie, tu rozhodně pošli do impaktovanýho časopisu, fakt, tam se o ni poperou =D Dej mi jednu oficiální, neovlivněnou studii, a já ti najdu dvě, co to vyvrací + jednu extra, co řekne, že je to naopak =D. Jo a možná by bylo fajn si uvědomit, že statistické informace o platech jsou o oficiálních mzdách, které mají dotyční na pracovní smlouvě, a ne to, co si přivydělají navíc, třeba v rámci přečasů ;-)  Tip navíc: najdi si nějakou normální holku, a ne hysterku =D

107 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 16:18 | Reagovat

[106]: Ty seš neuvěřitelně arogantní až se tu svíjím v trapnosti. Což bys měl dělat ty, protože se jednoduše pleteš. Klidni to ego. Ano, muži pracují více přesčasy. Najdi jednou studii, která říká opak. Ty mé tvrdí, že o nějakou tu necelou hodinu denně. Můj příklad z mé práce je jenom ilustrace, že to není teorie, ale všude kolem nás. Co se týče platu ve smlouvě, ta právě že může reflektovat to, že chlapi dělají přesčas: A: "Hele vole, dělám tu přesčasy každej den, dej mi víc za měsíc." B: "Ok." To není žádný přivýdělek, to maj prostě ve smlouvě. Dělník ve fabrice možná dostane bonus, ale nemají to tak všichni.

108 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 17:45 | Reagovat

[106]: On si nenajde holku, ani kluka, neboj. Protože žije ve vlastním konzervativním vesmíru, kde jsou na něj ostatní lidi vzdorující jeho mylným názorům, zlý :D A určitě sám bulí u Titanicu a podobných pseudoemočníchsraček :D

109 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 19:25 | Reagovat

[108]: Panebože, před pár lety jsem četl, že ženy bulí asi 4x-5x častěji než muži, to je způsobený estrogenem a testosteronem. Já za to nemůžu. Tak se nenavážej.

Taky už laskavě sklapni ohledně mých holek, protože před nějakou dobou jsem vlastně potkal vcelku fajne konzervativní slečnu  Ta by se z tebe poblila, kdyby tě viděla. Dám jí tvůj blog!

Ano, ty jsi taky zlá, ale ne vzdorem, ale píčováním. Ostatní lidé vzdorují mým názorům taky proto, že si myslí, že jsem ten zlý já. Oba tábory si tak o sobě myslí, že jsou ti druzí ti zlý. Jádro konfliktu podle mne bude spočívat v nějakých hodnotách, ale tím se teď nebudeme zaobírat. Prostě jiní chtěj to a jiní to, otázka pak je, kdo koho překřičí a kdo si prosadí překročení čích práv.

110 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 19:28 | Reagovat

[109]: Lol, pořád triggnutej, to je boží. Pobrečíme si spolu u Titanicu? Já myslím, že ať se klidně pobleje, bude to dostatečně gore a já budu mít další dobrej zážitek.

111 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 19:29 | Reagovat

[110]: To řeknu panu docentu Tučkovi, až se bude vztekat, co za hovadiny jsem napsal do seminárky. "Netriggeruj!"

112 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 19:31 | Reagovat

[111]: Tak bez rozeznávání dvou diametrálně jiných věcí nedostuduješ, no. Taky řešení.

113 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 19:36 | Reagovat

[112]: Nene, pan docent Tuček totiž bude dávat protiargumenty a bude tomu dávat silný emoční podklad. To jsem jakože já v tomhle případě tady na blogu.

U zkoušku já, tedy člověk, které údajně mylné nebo alespoň konfliktní názory přinesl, budu odpovídat tak, jak tady nyní na blogu odpovídáš ty: "Netrigeruj/Seš triggered".

Čili pan docent Tuček je triggernutý ubožák. Něco jako používání argumentů? Pche! TRIGGERED

114 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 19:41 | Reagovat

[113]: Lol. Triggnutej seš jenom ty. Random kecal na ynternetu, kterej dokola okecává tu samou sračku, co už jednou okecal, ale tomu nestačí...nechává se vytriggovat čim dál tim víc, prostě zábavička. Ale jo, tituluj takhle pana docenta, bude ještě větší zábavička :D

115 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 19:53 | Reagovat

[114]: Povídal jsem o přesčasech. Ty jsou u mužů větší. Dokavaď se ten člověk neuráčí googlit, budu mlet svou. Sám jsem zkusil solidárně googlit, zda ženy pracují víc přesčasů... našel jsem jenom to, že ženy "pracují" déle v tom smyslu, že mají více povinností vůči rodině. Tím jakože vyrábí více hodnot, za které je nikdo neplatí. Ale co se týče práce v zaměstnání, tam skutečně mužský dělaj svoje větší přesčasy. Nevím, co víc mám dodat nebo jak jinak to říct. Ale takhle to zůstat nemůže, protože každej tvrdí opak.

Nejsem triggernutej, triggernutí je vypjatá reakce na "getting feelings hurt". Nic takového na mne nevidíš. Moje emoce nikdo neuráží. Maximálně mne štve, že jsi tak tupá, ale to se nedotýká mé osoby.

116 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 19:58 | Reagovat

[115]: N.E.J.S.E.M.T.R.I.G.G.N.U.T.E.J.J.S.I. T.U.P.Á.M.O.J.E.E.M.O.C.E.N.I.K.O.H.O.N.E.U.R.Á.Ž.Í.
https://www.youtube.com/watch?v=oJz8em1ZNTI

117 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:03 | Reagovat

[116]: tRiGeRrNuTeJ jSi JeNoM tY

118 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:05 | Reagovat

[117]: https://www.youtube.com/watch?v=Sj8PjN1VIjc

119 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:07 | Reagovat

[118]: Levičáci se pokusili adoptovat koncept triggernutí. Absolutně selhali.

120 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:08 | Reagovat

[119]: Nebreč, jsi stejnej jako kurvy s problémem zlého plakátu na festival. Absolutně jsi selhal v omlouvání to levicí/pravicí, ale dá se s tím žít.

121 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:15 | Reagovat

[120]: Já nebrečím, neboj.

Triggernutí jakožto nadávka vzešlo z pravicového spektra. Ty jsi takový hipík, hodně liberální, uprchlíky máš ráda a nahý kozy bys nechala lidi ukazovat. Čili jsi nalevo. A zkoušíš používat nadávku triggernutí. S tou jsi ale mimo. Ergo - levičáci se pokusili uměle používat koncept triggernutí, ale selhali. Nikdo jim to nebaští a akorát se ztrapňují.

122 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:17 | Reagovat

[121]: J.Á. N.E.B.R.E.Č.Í.M.
https://www.youtube.com/watch?v=wjh2gav5a48

123 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:20 | Reagovat

[122]: Mne by zajímalo, kdo se tu ztrapňuje víc. Buď ty tím, že mluvíš takhle uboze, nebo já tím, že na to záměrně odpovídám. A také nevím, kdo se z nás baví víc. Ale asi možná já, protože vím, že trolluješ. Bavila by ses jedině ty víc v tom případě, že bys věděla, že já se bavím tím, že odpovídám na tvůj trolling. To by pak byl meta trolling...

124 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:22 | Reagovat

[123]: N.E.B.R.E.Č.Í.M.H.E.L.E.V.Š.I.CH.N.I.K.O.U.K.E.J.T.E.J.AK.N.E.B.R.E.Č.Í.M.

125 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:24 | Reagovat

[124]: Můžeš dokázat, že za tebou nesedí prase s kamerou? Nemůžeš. Nejde dokázat neexistence, pouze existence. Stejně tak já nemůžu řádně dokázat, že nebrečím. Tvrzením, že nebrečím, se akorát zavírám do slepé uličky, protože uznávám tvůj nepodložený argument, že brečím. Spíš bych měl po tobě chtít důkaz, že opravdu brečím. Miluju logiku! <3 LOGIKA <3

126 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:26 | Reagovat

[125]: N.E.B.R.E.Č.Í.M.F.A.K.T.N.E.A.N.E.J.S.E.M.T.R.I.G.G.N.U.T.E.J.A.B.Y.S.T.E.V.Š.I.CH.N.I.V.Ě.D.Ě.L.I.

127 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:26 | Reagovat

[126]: Tímto se autorovy blogu omlouvám za existenci mou a Pražského Poděse.

128 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 20:28 | Reagovat

[127]: *musí následovat ještě jedno kolečko tvého vytriggovaného dokazování, že nejsi triggnutej*

129 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 20:33 | Reagovat

[128]: Já se jen vžívám do osoby autora, který by mohl být iritován touto stovkou spamů. Sice se zdál jako sympaťák, ale i tak preventivně předpokládám, že je to nasrané hovado, které za chvíli pukne a oba nás zablokuje. Kéž mu má omluva polehčí srdce...!

130 AD. AD. | Web | 20. června 2017 v 21:04 | Reagovat

Jako jo, na jednu stranu jsem si říkala, že Pražský poděs prostě bloknu, protože to chudák nemá v hlavě úlpně v pohodě a přijde mi to trochu jako podporovat alkoholika v pití, ale spamováním si děláte jenom ostudu sami sobě, takže tu svobodu slova nechám, lol.

Jinak neboj krasny-clovek, pořád zníš tak nějak nejrozumněji, jen bych možná nepřilívala benzín do ohně pokračováním v konverzaci, která nemá konec.

131 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 21:23 | Reagovat

[130]: Jo, přesně tak. Vážnost to ztratilo už dávno, vlastně už před několika měsíci, kdy jsme s Poděskou pořádně poprvé ťafli a přidali se i její iracionální kamarádi. Od té doby je debata s ní jen takové.. zpestření...

132 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 22:03 | Reagovat

[130]: Jasně, blokni vládče s hlavou v pořádku (lol, článek). To je racionální řešení prejostudy, kterou vyvolal tvuj vcelku iracionální článek, viz. komentáře výše. Jsem ráda, že si uvědomuješ, že by to bylo trochu divný.

[131]: Furt lepší "iracionální" kamarádi, než být sám  ublížený ve velkém světě, který mi nerozumí, jehož "zlost vůči tobě" způsobuje tvé shitstormy. Lol. Nezapomeň se vytriggovat a zase zopakovat, jak vytriggovaný nejsi, protože jsi pravičák a tak dále, to už zvládneš zopakovat po stopadesátý sám.

133 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 22:12 | Reagovat

[131]: Ono je ti totiž blbý, když ti moji "iracionální" kamarádi začnou servírovat tvojí doktrínu v čistý podobě, která by se měla tim pádem vztahovat i na tebe a ty bys jí musel dodržovat taky. To ses najednou vykrucoval jak čert po svěcený vodě. Jj, to byla zábava.

134 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 20. června 2017 v 23:34 | Reagovat

[132]: Článek je to v pohodě, jediné iracionální pindy tu přednášíš leda ty. Akorát se vysmíváš. Chápu, že PRO TEBE se to zdá iracionální, ale uvědom si, že ostatní to tak nevidí. Prostě nevidí tvou pravdu. Takže diskutuj nebo drž hubu. Jestli je logika článku nedobrá, tak to prostě ukaž. Že muži dělaj přesčasy je fakt.

Upřímně, článek samozřejmě není dokonalý, já bych ho napsal jinak a tuhle dodal něco a tuhle něco změnil, ale jako stručné seznámení nebo jako PODNĚT K DISKUZI je samozřejmě chvalitebný 8-)

[133]: To, co onen chlapec, jeden ze dvou jediných, kteří se nevysmívali, přednesl, byla vcelku blbost. Premisy dostatečně nedokázal a i kdyby jo, stále by byl můj vlastní vliv na "tu věc" mizivý. Upřímně: jak zařídit, aby ženy nebyly znásilňované? Dvě možnosti: 1) ven nebudou chodit potenciální ženské oběti, nebo (2) ven nebudou chodit potenciální mužské oběti. Vliv první možnosti na snížení ženského znásilnění je mnohem obrovitější než po druhé možnosti. Navíc jsme se ztratili v tom, že nepřítomnost mužských obětí také naopak může zvýšit případy znásilnění žen, protože násilníci budou frustrováni z nedostatku obětí. Takže ať muži budou nebo nebudou chodit ven, násilníci buď budou frustrovaní nebo naopak získají zkušenosti a s jídlem poroste chuť, takže to v každém případě odnesou ženy. Ale to už utíkáme od věci článku... Pardón! <3

135 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 20. června 2017 v 23:54 | Reagovat

[134]:
Iracionální pindy jsou jednak v věci v článku (ačkoliv jo, názor, autorka na to upozorňuje už na začátku, ale musí počítat s tim, že všichni názor nesdílí a ačkoliv si nepřeje flejmy, tak se prostě flejmy objeví) a jednak tvoje triggery. Ostatně jako u dalších  věcí. Špatná logika už byla ukázána, jenom tys dál rozjížděl věci, co tě vytriggovali a to je zábava, nezlob se na mě, ale je. Vysmívám se kokotům, co sou vytriggovaný kvůli jednomu plakátu na festival a vysmívám se tobě, který jsi vytriggovaný z jednoho slovíčka.

Jako jo, teď se ti to "obhájí" snadno (premisy nedokázal, lol), když tady onen muž neni, ale jak vaše debata pokračovala, tak s tebou skvěle zametl, tys nevěděl, jak dál (pořád jsi řikal, jak jsi ztracenej, ačkoliv ti ty tvoje nejasnosti vysvětloval různýma způsobama asi Xkrát), protože bys najednou musel popřít celý svoje tvrzení. To jsem si jen tak vzpomněla pro vlastní pobavení nad tou tvojí slavnou schopností diskutovat a přijímat názory ostatních. Jestli tě v podobném stylu, v jakym tě právem utřel David, utře i oponent tvojí práce o feminismu (samozřejmě formálnějším způsobem), tak to asi z obhajoby moc nezbude. Pardón!

136 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 0:48 | Reagovat

[135]: Iracionální je furt nadávat do triggeru. Najdi si definici a pak se můžem bavit dál. Takřka od začátku jsi mi začala cpát plyšáky a i napadat, že věci jako wage gap jsou mainstreamovým feministickým problémem (tedy jen problémy snowflaky z Tumblru). Jestlis někde se pokusila hodit nějaký argument, tak sorry, ale asi se ztratil v hovnách, který říkáš všude kolem.

Takže nezkusíme to po dobrém? Pěkně bez sraček okolo? Čistě se soustředit na téma?

Wage gap:
Že průměrná žena vydělává asi 0,7-0,8x toho, co průměrný muž, je údajný oblíbený wage gap, svědčící údajně o zaujatosti zaměstnavatelů proti ženám. Tento gap je ale způsobem mnoha faktory, které nemají s úmysly zaměstnavatelů moc co dočinění.

- Muži pracují asi o 10-15 % déle než ženy
- Muži si spíše říkají o více peněz, respektive spíše dostanou přidáno
- Muži spíše budují kariéru
- Ženy spíše pracují na půl úvazku
- Ženy jsou spíše nezaměstnané
- Ženy mají "promrhaná" léta mateřstvím, během kterých nemohou získávat pracovní zkušenosti
- Ženy si spíše volí hůře placené práce, což jsou většinou věci v "humanitárním sektoru" a nikoli tom technickém
- Inženýrství, nejlépe placené práce, jsou z nějakých 80 % dominovány muži. Naopak hůře placené práce jako psychologie a sociální práce jsou dominovány ženami.
- I v rámci stejné práce jsou muži na lepších pozicích - např. v medicíně dělají spíše srdeční chirurgy než ženy, kdežto ženy zase dělají obyčejné mizerné pediatry.

Zahrnutí těchto faktorů do gender wage gapu ti tuto gapu takřka vyzmizí na nějaké 1 % - 0,xx %, které je ale nevysvětlitelné, ne-li v rozmezí přijatelné odchylky. S trochou odvahy bychom to mohli svést na to, že prostě chlap je tupej ale zodpovědnej dělník, kterej svou práci udělá, kdežto žena je prostě menstruující slepice (ano, vtip).

Tyto argumenty nejsou iracionální, maximálně mylně interpretované. V žádném případě nejsou iracionální.
-
A kristapána, tak mne s Davidem posaď do jedný místnosti a budem si povídat. Uděláme si na obou stranách publikum, ať je to vyrovnané intelektuálně i morálně, a budeme mít hezký večer.

137 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 1:11 | Reagovat

[136]: Já už jsem se od tématu distancovala od doby, co se tady tebou bavím. Jako kdybys to nečekal, lol a nebuď furt vytriggovanej, abych si našla definici triggeru, když jí tady mam před sebou na PC asi ve stovce komentářů :D Jsi takový čertík vyskakující z krabičky, když jí člověk otevře. To máš společné s těma píčama/píčema a jejich problémem s plakátem. Možná tak s tím rozdílem, že jedna taková konkrétní kráva dostala od jednoho konkrétního trochu debila (uznávam, že je to nihilista provokátér a hňup, ačkoliv ho někdy mam docela ráda, ačkoliv je pravděpodobný, že jednou za svoje blbý kecy dostane na kasu i ode mě i když já naposledy někoho zmlátila maximálně tak na pískovišti) do huby a pak se divila, že si někdo nenechal líbit její lživý pseudofakta. V týhle úrovni naštěstí nejsme, tam to bylo víc osobní, to do toho taham asi něco uplně jinýho, nevim proč, asi mamm málo zenu, hehe.
S Davidem se posaď někam sám, mě je to jedno, já jsem si na to jenom vzpomněla.

138 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 1:12 | Reagovat

Proč jsem napsala dvakrát ačkoliv?

139 Aa'esha Aa'esha | 21. června 2017 v 18:10 | Reagovat

[101]: Nemám. Ale je zcela očividné, že islám je to, co praktikoval Prorok Muhammadﷺ a kdokoliv praktikuje něco jiného, není muslim. A když si vybírá, co se mu hodí a jiné ignoruje, je to pokrytec. Pomocí této dedukce je velice snadné vyvodit si, že mezi lidmi pocházejícími do Evropy je velké množství pokrytců.

140 Melkora Melkora | 21. června 2017 v 18:13 | Reagovat

Článek je neuvěřitelně profláklý a na blog.cz vyvolal takový malý lokální flame. Těžko bych za tu dobu asi přišla s něčím, co by stálo za tu námahu s ťukáním do klávesnice a tak se raději budu věnovat autorce.
Milá autorko! Chápu, že se chcete zavděčit mužům. Ostatně byla jste tak socializována. To je jedna s tezí, které nám, ženám, lijí do hlavy od dětství. Mužům je třeba se zavděčit, aby nás měli rádi a byli na nás milí. Mám pro vás však jednu informaci. Nefunguje to! Jistě, když se spolu s nimi budete navážet do žen, které se jim znelíbily, budou vám chvíli tleskat, ostatně ženu za sebe vždy rádi nechají udělat špinavou práci. Ale stejně se k vám nakonec budou chovat jako k podčlověku.
Bez ohledu na to, jak intenzivně se to pokoušíte nevidět, jste žena v patriarchátu a takhle to v patriarchátu funguje.

141 AD. AD. | Web | 21. června 2017 v 20:06 | Reagovat

[140]: Hahaha. Kdo mě zná ví, že se mužům zavděčit fakt nepotřebuju, vlastně nikomu, a spoustu věcmi co dělám a co se mi líbí spíš většině mužů těžce lezu na nervy. Přijde mi úsměvné, co hned lze "usoudit" z jednoho článku o mojí osobě. :D

142 Barbora Barbora | Web | 21. června 2017 v 21:11 | Reagovat

No..chci a snažím se být soběstačná a nezávislá, ale zároveň se mi líbí být někdy ta "křehká bytost", kterou muži rádi ochraňují. Zastávám nějaký ten zlatý střed, pokud existuje. A co se týče argumentů feministek, tak si myslím, že jsou hloupé. Osobně se domnívám, že dneska už jsou obě pohlaví rovnocenné...relativně :)

143 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 21:12 | Reagovat

[140]: Většinou to funguje tak, že se muži zavděčují ženám. Dokazováním lásky a ukazováním peřím a tak... Ženy se nemusí zavděčovat, už mají to, co muži chtějí (vagínu!! ;) ;) ). Stačí jim jen být.

[139]: No vida! Oni jsem jdou dobývat a znásilňovat... To je přesně to, co dělal Muhamed.

144 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 21:42 | Reagovat

:D ono to pokračuje a už jsme aj u Proroka :D Gut, to zejtra řeknu na zkoušce, jestli se mě ze současných náboženství pan profesor zeptá zrovna na islám. Mě prohodí voknem, že dopadnu až na střechu Rudolfina...

145 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 22:26 | Reagovat

[144]: Mu řekni, že Muhamed byl dobyvatel a násilník. To i kdyby ses posrala, tak je to pravda a nikdo tě nikam nevyhodí.

146 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 22:29 | Reagovat

[145]: Nezapomeň to připsat do svojí práce o feminismu, aby to byla už uplná nesmyslná sračka, ne jenom trochu :D

147 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 22:53 | Reagovat

[146]: Když to ozdrojuju a bude to nějakým způsobem podporovat mou argumentaci... Tak to žádná sračka nebude. ;-)

148 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 22:56 | Reagovat

[147]: Nezapomeň přidat ještě vyprávění o zlých taoistech, kteří chtějí sebrat svojí pasivitou velké dědictví a moc čínského lidu. Heil Mao!

149 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 23:23 | Reagovat

[148]: Teď nevím, jestli popíráš, že Mohamed vedl války a byl vcelku prase.

150 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 23:27 | Reagovat

[149]: Jj a Lao´c byl taky vcelku prase. Určitě nesmíš opomenout ani "primitivní uctívače falu" jak byli titulováni od Árjů (který si hodně jejich původní mytologie pujčili, lol) původní kulty na území dnešní Indie a židozednářský spiknutí v době vzestupu Bolševiků. Hajzlové židovský, viď? To ti tam taky nesmí chybět!

151 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 23:37 | Reagovat

[150]: Já nechápu... jako dáš mi za pravdu, ale přesto mne musíš strašně cynicky démonizovat. A vůbec: urážíš mne vůebc, navážíš se, nebo je to jen zláštní jedinečný nepochopitelný tón, který mne mate a vyvolává tu frustraci? Copak jsi jen za člověka..?

152 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 23:42 | Reagovat

[151]: Hlavně nevynech víru ve skutečnou existenci Lao´c a popření theotokos a filioque.

153 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 23:45 | Reagovat

[152]: Nic takového asi nebude relevantní pro mou práci, ale děkuji za tip.

Jo chtěl jsem říct, abys nečetla můj poslední článek. Nebude se ti líbit. Chraň se!

154 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 23:49 | Reagovat

[153]: Rozeber taky, co je vlastně to tao!
Ne, mám asi hodnotnější čtivo. Třeba zrovna Tao te ting. Nebo i ten korán a bibli. Nebo vlastně cokoliv.

155 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. června 2017 v 23:52 | Reagovat

[154]: Miluji tvou aroganci.

156 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. června 2017 v 23:54 | Reagovat

[155]: Mají pravdu maoisté, nebo taoisté?

157 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 22. června 2017 v 0:19 | Reagovat

[156]: Asi ani jeden, protože to jsou široké pojmy a je nemožný, aby měly pravdu úplně ve všech svých částech.

158 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 22. června 2017 v 0:22 | Reagovat

[157]: Je Panna Marie theotokos, nebo jenom christotokos? Měli Árjové pravdu? Jak to skutečně bylo s císařským šintoismem v opozici vůči lidovému? Kdy přijde už konečně Astrat eret?

159 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 22. června 2017 v 0:25 | Reagovat

[158]: Nemám páru. Neznám kontext. Neznám definice. Jsem ti k ničemu.

160 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 22. června 2017 v 0:28 | Reagovat

[159]: Už od začátku této znovuobnovené konverzace to vím moc dobře.

161 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 22. června 2017 v 0:30 | Reagovat

[160]: O taoismu jsme se nebalili, není-liž pravda?

162 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 22. června 2017 v 0:31 | Reagovat

[161]: Bavili.

163 Kate Kate | E-mail | Web | 22. června 2017 v 12:31 | Reagovat

Musím říci, že máš opravdový talent na sepisování faktů a v argumentaci jsi tedy opravdová jednička. Přesto se po přečtení tvého článku nemohu zbavit dojmu, že poněkud příliš zobecňuješ, svá fakta okamžitě aplikuješ na všechny feministky a přitom rozebíráš názory malého (avšak přiznávám, že občas hlasitého) vzorku feministek.
Velice ráda bych ti připomněla, že není feministka jako feministka, a že většina nesdílí názory, jež rozebíráš ve svém článku.
V mnohém s tebou souhlasím a obdivuji tě, že jsi se vůbec do takové spletité a kontroverzní problematiky vůbec pustila :-) Za to máš u mě "palec hore" a skládám ti hlubokou a upřímou poklonu za styl, jímž jsi psala ;-) :-) :-)
Děkuji za možnost přečíst si tak podnětný a zajímavý článek :-)

164 Aa'esha Aa'esha | 23. června 2017 v 10:28 | Reagovat

[143]: To je přesně to, co rozhodně nedělal. A pokud odmítáš historická fakta, nemá žádná další diskuze cenu.

165 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 23. června 2017 v 12:40 | Reagovat

[164]: Dobyl půlku severní Afriky, vzal si za ženu malou holku a nechal zavraždit, mučit a popravit tunu politických odpůrců.

Nebo Snad Aishe nebylo 9 a půlka severní Afriky se dobyla sama?

166 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 23. června 2017 v 13:31 | Reagovat

Není nad trochu hejtu takhle po poledni, což se teda týká především komentářů.

167 eLko eLko | 25. června 2017 v 23:39 | Reagovat

Komiks o úloze žen v dnešní společnosti. Je na něm dobře vidět, jaká je jim předepsána pozice a proč si ženy jako ty neuvědomují jak jsou diskriminovány.
http://a2larm.cz/2017/06/mela-jsi-mi-to-rict-feministicky-komix/

168 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 26. června 2017 v 21:41 | Reagovat

[167]: "MY ŽENY JSME VŠEGI OBĚTI... Opakujte po mne: MY ŽENY JSME VŠEHO OBĚTI"

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama