Pád Pretty Little Liars

7. dubna 2015 v 20:16 |  Filmové zážitky
Okay, obvykle ani nepřemýšlím nad napsáním recenzujícího článku a takovýho "rozboru" o seriálu samotným, a už vůbec ne o mainstreamové sračce jako je tohle, ale poslední díl mě k tomu tak nějak nakopnul. Pretty Little Liars je pro mě bohužel jedním z těch seriálů, na které jste kdysi začali koukat a už na ně koukáte jenom proto, že jste nad tím ztrávili tooolik času a prostě chcete alespoň vědět, jak to dopadne, i když nadáváte na každej díl a ani nevíte, proč vás to baví.

Nejhorší je, že jsem ho měla chvíli celkem ráda, fakt. Nikdy to nebylo mýmu srdci tak blízký jako Walking Dead, Arrow a ke kvalitě Game of thrones to má taky daleko. A úplně se stydím, že ještě před necelým rokem jsem na tenhle seriál psala dost pochvalnou recenzi, ve které je řečený vlastně už naprostý opak toho, co budu psát dnes. Asi tím budu plýtvat váš čas, bůh ví kdo ten článek přečte, doufám že většina z vás má to štěstí, že na takovou hloupost nekouká, ale pokud ano, snad semnou budete souhlasit, protože jinak teda už nechápu vůbec nic.


Jak jsem řekla, PLL byl vlastně docela fajn seriál, když ještě následoval ten základní vzorec. Sledovat čtveřici kamarádek, kterým najednou začne psát bývala velitelka party, která... má být tak nějak mrtvá. Bylo to nové, bylo to zajímavé, mělo to potenciál. Něco takového jsem ještě neviděla. Mělo to takový správný tajemný tón, jako - píše jim opravdu ona? To je přeci nemožné, tak kdo to je? Kdo by měl takový zvrácený smysl pro humor a mučil je? Ale pořád tam byla ta malá nepravděpodobná možnost, že to dělá Alison, která i za života holkám způsobila nejeden problém svou panovačností a takovou mírnou psychopatičností.


Bohužel, časem se z toho stalo... to, co to je. Hned jako první věc musím samozřejmě říct, že neznám jiný seriál, na kterém by bylo takhle zoufale vidět, jak příšerně zbytečně je natahovaný, jen kvůli prachům. Všichni víme, že je spoustu seriálů, které mají třeba i několik sérií jen proto, že producenti vydělávají na dobrém jménu sérií počátečních. Ale ještě jsem neviděla, že by byl seriál, na kterém by to bylo tak hrozně, hrozně, hrozně moc vidět. Jakoby se ti autoři už ani nesnažili. Jo, všichni vědí, že kdo je -A neukážeme, že to budeme natahovat, jak dlouho to půjde, ale co, koukají na to a máme peníze! Vážně už je to doslova a dopísmene k breku.

Spolu s natahováním přišlo... jak jen to napsat, no prostě plno píčovin v ději.
Vím, že když běžel Ravenswood, což je spinoff k PLL, který byl narozdíl od nich zajímavý a měl nadpřirozené prvky, všichni kolem sebe házeli rukama, že nechtějí, aby se spolu s Calebem, který je z PLL a byl hlavní hrdina Ravenswoodu, do Lhářek dostalo to nadpřirozeno. A u toho já jsem se musela skoro smát, protože to by byla hrůza, kdyby se do toho hrozně moc realistického seriálu, kde existuje psychopat, který se zdá doslova jako bůh, protože má oči všude, je VŽDYCKY o deset kroků dopředu, má nad vším moc, neomezené znalosti a prostředky, dostalo něco nadpřirozeného... no to by ho přeci úplně pokazilo! Ha, ha, ha...
Tohle je můj hlavní a do očí bijící problém s PLL, a musím říct, že pokud chcete pochopit, co přesně myslím, prostě se podívejte na poslední díl páté série, protože právě ten mě donutil ho v půlce vypnout a jít napsat tenhle článek, jinak to prostě nešlo. Snad všechny postavy v seriálu jsou nějakým způsobem zapletené do celé té -A sračky. Neexistuje nikdo, kdo má trochu rozumu a prostě si hledí vlastního života, anebo kdo nemá nějakou temnouuuu, děsivou minulost, která se váže s Lhářkami. Nikdo. Nikdo v tom městě není normální. A tohle není o dělání seriálu zajímavého. Je plno seriálů o normálním životě a není třeba to hned dělat takhle extrémní, jen aby to bylo zajímavé.


Postava -A už pro mě prostě naprosto ztratila význam. Je mi už u prdele, kdo je, co je, proč je. A když se divák takhle cítí ohledně té super tajemné, skoro až mýtycké postavy/záporáka, tak je něco špatně. Protože až přijde den - tak za pět až deset dalších sérií tipuju - kdy ukážou, kdo je -A, prostě zvednu ruce, zakroutím hlavou a začnu se smát. Protože po tom všem, co způsobila, odmítám věřit, že je to obyčejný člověk. V mých očích jsou jediné dvě možnosti bůh a že to byl všechno sen, protože co se v tom (důrazné uvozovky) "reálném ze života" seriálu děje je v celém kontextu, o co se snaží, k smíchu.
Lze vytvořit dokonalého génia, záporáka, který nemusí být odhalený několik sérií a který bravurně umí svou práci. Příkladem je Dexter. Byl někdy Dexter v seriálu znázorňovat jako neporazitelná dokonalá bytost? Ne. Byl jen zatraceně chytrej, vyšinutej sériovej vrah. -A je prostě bůh. Božská bytost, která nechybuje, která všechno na světě ví, která musí znát budoucnost, protože jinak není žádná možnost, jak by dělala to, co dělá, která je nejlepší hacker na světě, se skvělou fyzičkou, kontakty, neomezenými finančními možnostmi a... mám pokračovat? Prostě si představte jakoukoliv situaci na světě a jakýkoliv způsob, jak zabránit postavám, aby se z ní dostaly. Cokoliv. Notak, může to být i hloupost, šup! A garantuju vám, že přesně ta scéna se tam jednou objevila nebo objeví a byla vyložena úplně v pohodě, jakoby to bylo reálné a možné a prostě vuuuu, -A! Bacha na ni! (jeho, ji, to, to je jedno)

Dalším trnem v oku jsou mi hlavní postavy a ano, vím, že kdyby všichni hned udělali to, co je logické, 80% filmů a seriálů by skončilo v prvních deseti minutách. Kdyby lidi mluvili pravdu, kdyby počkali, než druzí domluví, kdyby udělali to, co na ně na druhé straně obrazovky řvete. Já vím, potom by nemohla vzniknout žádná extra zápletka. Ale Lhářky to opět povznášejí na nový level.

Je prostě hranice, i v kinematografii, kdy si musíte říct stop, i když točíte šílenou fantasy sci-fi. Kdy se musíte zastavit, nadechnout a říct si "vážně je možný, aby tohle udělal/a?" Stupidní, nelogický rozchody a románky jsou jenom špičkou ledovce, kterou ani nebudu řešit, protože jsou v každým seriálu pro puberťačky od PLL po Upíří deníky. Ale... prostě se nemůžu dívat na ten seriál s myšlenkou, že já i garantuju vám že 80% normálních lidí, bych šla na policii už v polovině druhý řady. Postavy v tom seriálu jsou ale naprosto retardovaný a i když jim bylo několik sérií důkazem, že lhaní vede jen do jámy lvové, tak ony pořád, pořád a pořád lžou! Všem kolem sebe! Neustále! Hloupě, neohrabaně, průhledně. Člověk by řekl, že už budou mít trochu zkušeností, když lžou vlastně od prvního momentu, co s nimi máte tu čest, ale ne! Ne, prostě neexistuje! Pokaždé, když koukám na ten seriál a někdo udělá stupidní věc, která mě donutí protočit oči, si představím hned deset zajímavých scénářů toho, co by se dělo, kdyby někdo z nich udělal správnou, logickou věc.
Ono to není o tom, že by potom nebyla zápletka, že by nebylo co řešit, že by to nebylo zajímavé! Ne, je to o tom, že filmaři prostě neznají zatracenou míru a lidi jsou tak debilní, že je baví pořád pořád pořád koukat na tu samou zápletku, na ty samé opakující se sračky dokola.


A ano, s provazem na krku a balancující na židli přiznávám, že i já jsem jeden z těch lidí, ale já alespoň koukám na tenhle příšerný seriál jen ze stereotypu, ze zvyku a protože jsem naprosto zoufalej snílek, kterej věří, že jednou jedinkrát se v tom seriálu stane něco tak, jak já chci a jak by to normální člověk udělal. Vidíte? To je můj životní problém, naděje! Mám naději ve chvílích, kdy je jasné, že už je mrtvá. Mám naději, že se ten seriál vrátí alespoň z části k tomu, co byl chvíli na začátku, ale ono se to nestane.
Budou pokračovat dál, -A udělá každou nemožnou věc co udělat lze, znovu se objeví lidi, kteří mají být mrtví, znovu budeme "hrozně" v šoku když se najednou stane členem A týmu někdo, kdo k tomu nemá kurva zatracenej důvod a kdo se jím stal jenom proto, že si autoři řekli: "hele, nic se dlouho šokujícího nedělo, co taklhe udělat z tohohle týpka spolupracovníka A?" "ale vždyť to je školník, byl v tom seriálu jen jednou a nemá s ní nic společného... oh počkej, tak proto jsme tu postavu najednou úplně křečovitě zasadili do minulého dílu, ačkoliv doteď nebyla vůbec důležitá?!" "přesně tak! ty to chápeš, tak to budou chápat i diváci a určitě se jim to bude líbit!"

I am done. Ale teď fakt, tak jako nahoře si živě představuju, že to funguje v jejich kanceláři. Teda před tím, než si něco šňupnou a začnou psát scénář... A víte co? Moje intuice mi říká, že -A bude nakonec jedna z Lháček. Neptejte se proč, neptejte se, jak je to možný, když každá z nich několikrát málem umřela a neskutečně psychicky trpěla, ono to tak bude a oni to tam určitě nějak geniálně vysvětlí, že to "bude dávat smysl"!

Mark my words! Za pár let se vrátíte po konci PLL k tomuhle článku a uvidíte, že jsem měla pravdu. Když to shrnu, po pěti sériích je mi u prdele kdo je -A, je mi u prdele Alison a nevěřím čemukoliv co postavy řeknou nebo udělají, protože tenhle seriál je tak plnej lží, že už úplně ztratily svůj význam a s ním i celej seriál.

obrázky jsou z csfd.cz

 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Em Age Em Age | Web | 7. dubna 2015 v 20:44

Při tvé zmínce o Dexterovi, mé nejoblíbenější postavě vůbec (bůh ví, že mám právě opětně rozečteného Dextera v temnotách od Jeffa Lindsayho), mi zaplesalo srdce radostí. :D :-D

Tento článek je tak moc dokonalý. :D Dávám mu deset hvězdiček z pěti. Vystihuje všechny mé myšlenky ohledně toho - a musím říct, že tě obdivuju. Mě to začalo děsně nudit už v prvním díle. Souhlasím s tebou, že ta prvotní zápletka je opravdu zajímavá a neotřelá, ale bylo mi hned jasné, že se většinu seriálu budou řešit nějaké debilní milostné trojúhelníky, drby a podobné věci. Je to koneckonců taková Young Adult. :D

2 Anika Rodriguez Anika Rodriguez | Web | 7. dubna 2015 v 20:50

Já vlastně PLL nikdy moc nemusela, přišlo mi to hrozně povrchní, divný, neskutečný a to jsem fanoušek The Walking dead :D. Něco málo však o něm vím, ale dál to zjišťovat nechci.. každopádně tvůj názor je oprávněný a má opravdu spád :D , a pravdu raději zůstanu u TWD a The Originals...

3 Míša Míša | E-mail | Web | 7. dubna 2015 v 20:52

A. jsou všichni. Kdo není, ten A. už byl. Případně jím být měl, ale jak to všichni zjistili, scénáristi si to rozmysleli.
Na A. by se mi nejvíc hodina Spencer, ale poslední dobou si říkám, že to bude Aria. Samozřejmě, že to bude někdo, kdo se v záběrech vyskytoval zároveň s A., protože proč ne.
Že nám dvě série před koncem nastrčí nějakýho Charlese, kterej snad ani neexistuje, aby odvedli pozornost ... ne, na Charlese nevěřím. Někdo, komu říkají Charles, má být dvojče Jasona, které tam bylo jednou, případně Jason sám ... to je složitý už i na mě. No a taky jsem z toho akorát tak naštvaná. Už Ezra by byl fajn A. Asi zase začnu koukat na Super drbnu, to aspoň dávalo smysl.

4 Vlasta Vlasta | E-mail | Web | 7. dubna 2015 v 21:02

Na tenhle seriál se nedívám a nikdy jsem nechtěla a ani asi po tvém článku nebudu (:D), ale sleduju třeba Once upon a time a tam je to taky všechno na jedno brdo. Hlavní hrdinové vždycky najdou nějaký způsob k happyendu, nezabijí se, vždycky je tu nějaká náhodička a tak dál... ale pořád na to koukám. :D

5 Hann. Hann. | Web | 7. dubna 2015 v 21:04

Já jsem se dohrabala asi k polovině 3. série, ale jistá si nejsem. Vím, že byla Mona v blázinci a tam jsem skončila. Přišlo mi to jako hovadina na entou. Ne, že by teda TVD, na který koukám déle, byla hovadina menší, nicméně aspoň mě to tou dobou ještě občas bavilo.
Všímám si, že spoustě lidí vadí to natahování a vzhledem k tomu, že jsem na to koukat přestala to naprosto chápu.
S článkem souhlasím, i přesto že už nekoukám. Občas si totiž poslechnu, co se tam děje. A upřímně netušim, jak na to ještě někdo může koukat :D

6 Limeo Limeo | E-mail | Web | 7. dubna 2015 v 21:05

Lhářky porovnávat s Hrou o trůny? V tomhle souboji by nevyhrál ani Forest Gump :D :D. Já jsem v knižní podobě přečetla dva díly Lhářek, ale pak už to vše bylo jednotvárné. Je to jako Upíří deníky, plno knih prakticky o ničem, a přesto se jim dostalo filmového (seriálového) zpracování :-?.

7 Anna Truksa Anna Truksa | Web | 7. dubna 2015 v 21:22

Seriál sleduji, měla jsem ho ráda, už od začátku. S většinou souhlasím, ale i přes to ho mám ráda. Je to sice, čím dál víc zamotaný, až to není dobrý, ale i tak. Mi to nedává, protože prostě chci vedět kdo je -A. Porovnávat to s hry o trůny, je jasné co vyhraje. Ale oba dva seriály, jsou uplně jiné, tudíž, bych je mezi s sebou neporovnávala. PLL je prostě oddychová tipycká holčičí "kravina" ale i tak ho miluji. :)

8 Šklíba Šklíba | E-mail | Web | 7. dubna 2015 v 22:28

Z principu se na takovýhle věci ani nedívám, spálila jsem se už takhle o seriály dvakrát... stejně tě nikdo nenutí aby ses na to dívala a pokud je pravda cos napsala, tak naděje v tobě musí být dávno chcíplá

9 sw sw | Web | 7. dubna 2015 v 22:50

Prakticky bych to vyjádřila úplně stejně, skončila jsem někde ve třetí sérii myslím, než mě začaly vytáčet věci, co jsi popsala. Prostě to nevychytali...

[4]: Jo jenže tady si to můžou dovolit, protože v pohádce jde přece jenom vždycky o happyend... :) A to je na tom super. Tady nemají co zkazit.

10 Julča Julča | E-mail | Web | 8. dubna 2015 v 11:04

Na PLL koukám skoro od začátku, byl to takový z mých 1. seriálů, u kterých jsem sledovala novinky, čekala na nové díly.. Jednu dobu jsem ho dokonce nazývala svým nejoblíbenějším - od té doby jsem ale začala koukat na mnohem lepší seriály, právě třeba to GoT nebo AHS.. no, serial měl vážně potenciál a souhlasím s tebou ve spoustě věcech, co jsi napsala.. koukám na to ze zvyku, jelikož to chci dokoukat, ale poslední série už jsou tam fakt hovadiny.. ale baví mě koukat na nový díly a se ségrou to ironicky komentovat, protože to, co lhářky dělají a co scenáristé vymýšlejí už je spíš k smíchu (nebo k pláči?)..

11 Heaven Heaven | E-mail | Web | 8. dubna 2015 v 15:04

Vydržela jsem na tento seriál koukat někam do půlky 4. série, ale pak jsem to vzdala. Přesně jak píšeš - natahované pro prachy, překombinované, hloupé. Upřímě by mně ale zajímalo, jak to chtějí celý zakončit a jestli jsou po těch stovkách hodin uhlaných holek zplodit nějaký logikcý závěr, ale pochybuji. Co se týše knih, ty jsou malinko odlišné, sama jsem přečetla dva díly - ale ruku na srdce, co je to asi za sérii, která má 15 dílů o 200+ stranách? To o kvalitě něco vypovídá :)

12 Elis Elis | Web | 8. dubna 2015 v 15:41

PLL je neskutečně protahovaný, a sere to snad každýho. Je to nudný, otravný a opakující se. Sakra, dožiju se někdy konce ???

Btw. Tak si myslím, že to bude jedna z Lhářek, páč každá něco skrývá, každá má důvod nenávidět Alisson.. No uvidíme.

13 Barca Barca | 8. dubna 2015 v 15:44

Na  PLL koukám a musím říct, že ho fakt miluju.. Mě ten seriál prostě baví. Musím ale souhlasit s tím, že to zbytečně natahují a nehorázně se těším na to, až se všechno vysvětlí a bude to dávat nějaký smysl. Upřímně tomu ale mic nevěřím, protože už je to tak zamotane, že nevím :D.. Mam takový dojem, že to zakončí bud tak, že to byl jenom sen,  z čehož bych byla fakt vytočená a nebo prostě řeknou, kdo za tim vším stojí a konec. Doufám, že to neskončí ani snem a ani : tohle je A, konec..Tim by akorát ukázali, jak se v tom i oni sami ztratili , že nevěděli, jak to ukončit...
nehodlám si tipnout, kdo je A, ale rozhodně to nebudou ty Lhářky... To by už vůbec nedávalo smysl, proč by si chtěli navzájem ubližovat.

14 Arya Arya | 8. dubna 2015 v 16:04

Na PLL jsem začala koukat, když vyšli asi teprve dva díly a nikdo to neznal, četla jsem knížky a od samého začátku seriál miluju :) Jsem fanda Arrow, GOT i TWD, tak jako ty, a musím uznat, že 3. a 4. série PLL byla slabší, ale za to pátá je naprosto skvělá. :) Naštvalo mě sice odhalení "Big -A", protože jsem skoro pět let čekala, abych se dozvěděla, že A je Charles, ale co... :D :D Ale musím říct, že Arrow je naprosto skvělý, teď se opravdu dobře rozjel a jsem strašně zvědavá, jak to bude dál, ale TWD, ta poslední série nic moc... :/ :D

15 kostli-vec kostli-vec | Web | 8. dubna 2015 v 16:29

Naprosto souhlasím,zezačátku dobrý, ale neustálý umírání a následný oživování postav a přicházení nových, které se tam prostě náhle zjeví to poněkud (hodně) zkazilo.

16 Charlotte Charlotte | Web | 8. dubna 2015 v 17:40

Jsem skeptická vůči všemu, co má rádo na můj vkus moc velká skupina lidí... :D Když jsem se koukla na pár dílů, nebavili mě to...

17 Lovely Lady Lovely Lady | 8. dubna 2015 v 18:13

Mám uplně stejný názor... Viděla jsem všechny díly a jsem z toho zklamaná poslední 2 série mě ůbec nebavily, je to strašně křečovitě natahovaný... Už ničemu vůbec ničemu nevěřím, někdo umře a za pár dílů je na živu. V -A týmu se vždycky objeví někdo kdo snad nemá ani motiv tam být... Nejvíc mě naštve ta bublina, kterou herci i autoři udělají u nějakého dílu, kde se mámě něco dozvědět... nakonec nevíte vůbec nic .... Hrozně mě ten seriál zklamal
http://lovelylady6.blogspot.cz/

18 Taylor Taylor | 8. dubna 2015 v 18:50

Mohla by si najskôr poopravovať chyby "PPL" to je nejaký nový seriál?:) Ak by ťa tento seriál vážne zaujímal tak toto o ňom nepovieš. Je to seriál založený nad tým aby ti to všetko zostalo v hlave aspoň do novej epizódy chápeš? Nie aby si si hneď po pozretí najnovšej epizódy ani nepamätala čo sa tam udialo.

19 Slečna bez tváře Slečna bez tváře | Web | 8. dubna 2015 v 22:24

Milovala jsem první a druhou sérii, ale pak to šlo do kopru. Přestala jsem na to koukat.  Teď se občas zeptám kamarádek, jestli už vědí, kdo je -A a ty jen pokaždý zoufale odpovídají něco jinýho.
Hele vsadím na to boty, že -A bude jedna z elitky ( a přesně tak.. nakonec nám dojde, že to dává zajebanej smysl! )
A nebo jedna z nich má schizofrenii a  založí Liar Club a bude z toho druhej Klub rváčů!

20 Jindra Jindra | 8. dubna 2015 v 22:52

Mnohem lepší je Better Call Saul. Pochopitelně pro lidi, co měli rádi Perníkového tátu.

21 Lady-MushrOOm Lady-MushrOOm | Web | 13. dubna 2015 v 11:31

[20]: Saul je skvělej, ta jeho transformace :))

Btw, jsem tu poprvé a zaujal mě popisek autorky - trefně napsané, potřebuju se sakra začít bavit s nějakými vegany, aby mě to vegetariánství přešlo, už ty sýry nechci a nemůžu si pomoct :D

22 Lyra Lyra | E-mail | Web | 13. dubna 2015 v 12:41

Pořád si říkám, že to nakonec dopadne tak, že se z A. vyklube dvojče Alison, kterého se rodiče vzdali nebo nějaká podobná konina. To by zároveň vysvětlilo, proč A. všichni pomáhají - kdyby Alisonina sestřička byla jako ona, dokázala by lidi zmanipulovat a donutit je dělat, co by chtěla. Pokud se ale pravdu vůbec někdy dozvíme, nebude to hned a těžko říct, kolik nesmyslných zápletek na nás tvůrci seriálu do té doby ještě stihnou vychrlit. Tvoje teorie, že A. je některá z lhářek se mi líbí, protože by to naznačovalo přítomnost totálního psychopata, což by hodně věcí vysvětlovalo.
Bohužel jsem jedna z těch, kteří seriál stále sledují, ačkoliv se kvalitativně již dávno propadl hodně hluboko. Stále mě ale zajímá, jak to dopadne.

23 Tereza Tereza | E-mail | Web | 13. dubna 2015 v 17:29

Božské! Popravdě, "dlouhé" články mě odpuzují a tolikrát mě nebaví si je číst, ale po pár tvých řádků jsem si říkala "do háje, to si musím přečís celé". A na konci jsem toho nelitovala :-D

24 Melly Melly | Web | 14. dubna 2015 v 19:03

Na Lhářky se tak nějak průběžně koukám, i když je fakt, že taky spíše ze setrvačnosti.. Vždycky několik měsíců se nekoukám, pak to najednou doženu a pak se zase nedívám... ale myslím, že tímhle článkem jsi to shrnula docela dobře, protože těch nesmyslů je tam spousta, většinou jsou dost chabě vysvětlené a člověka po nějaké době každá postava akorát štve...

25 Cleo Cleo | Web | 18. dubna 2015 v 22:18

Naprosto souhlasím. Tím seriálem jsem žila. Ale ty holky mi už po dvou sériích připadaly tak blbý a průhledný, že jsem měla co dělat, abych dokoukala řadu třetí. Už nemůžu, nezájem, je to škoda.

26 Jereza Jereza | 29. května 2015 v 21:59

Koukla jsem se asi na prvních pět dílů a postavy mi přišli děsně nesympatický. Tak jsem na to radši přestala koukat a začala jsem se South Parkem, kde je velmi "sympatický" Eric Cartmen

27 -A -A | 30. května 2015 v 10:55

Shlédla jsem to celé a ani se nenamáhám vymýšlet, kdo je -A, protože mi přijde, že je to zbytečné. Já chci jen vědět, jestli to vůbec vědí aspoň ti scénáristi :D Děj hejtovat nebudu, je jasné, že ho točí podle předem naplánovaného počtu kapitol, nikoli obráceně. Že je blbej, to je zbytečné psát, takže napíšu, že mi na tom vadí (mimo jiné) tohle:
1) Na tak malé město dost nepravděpodobný výskyt lesbiček. WTF, to má být nějaká kampaň za rovnoprávnost menšin? :D Kdyby tam byla jenom Emily a nějaký její milostný románek, nevadí mi to, takový je život a ze začátku jsem si říkala, že je to fajn. Ale tohle už je trochu přehnané a okaté asi jako když se Američani snaží do každého filmu násilně vecpat minimálně jednoho černocha s asiatem.
2) Ty jejich vztahy. Vztahy nejsou nikdy jednoduché, ale že se mi tři dny neozval(a) přítel(kyně) není jasný signál osudu, že mám jít a oblíbat půlku Rosewoodu. A pak dělat, že se nic nestalo nebo dokonce že je to chyba toho druhého, protože mi nezvedal telefon, tak jsem šla na truc na rande s někým jiným.
3) Ty jejich pseudointelektuální řeči na úrovni filozofického diskuzního kroužku a přitom dělají, že jim je... no Spencer si teď kopila svoje první legální pivo :D Ve skutečnosti je té herečce přes 26 a taky na to vypadá. Už od začátku, kdy jim mělo být 16, ale na 16 se nechová, neoblíká ani nevypadá ani jedna. Zajímalo by mě, jestli normální Američanky taky umí tak bravurně pronášet moudra, chodit (a utíkat) na 11 centimetrových podpatcích a řídit auta, protože většina šestnáctiletých dětí, co znám, chodí v džínech, neumí ze sebe pomalu vymáčknout kloudnou větu, jezdí na koloběžce a jsou to fakt děti (sorry ale jo, buďte k sobě upřímné).
4) Odfláknuté záběry. Vím, že to není žádný vysokorozpočtový seriál, ale stejně... připadám si jako idiot, kdykoli někoho sledují a schovávají se přitom za větvičku nebo se pověsí jeden a půl metru za auto a on je jakože nevidí.
5) Pokud bych měla brát vážně to, co nosí, pak by každá z nich musela mít Kocourovu skříň z RedDwarf, která má 3 časová pásma. Přiznávám, že na to koukám jenom kvůli tomu oblečení. Odpozorovala jsem, že každá z holek se během jednoho dílu převlékne minimálně 2x až 3x včetně bot a doplňků (i když se děj odehrává během jednoho dne). Kdyby dali do titulků seznam všeho oblečení a kde se to dá koupit, získal by tenhle seriál aspoň nějaký smysl :)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama